Mr_Tiger Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Litt Odd topic, men prøver meg her. Problemet er at vi har en sprøytestøp maskin her på jobben, som vi har litt problemer med. Vel, det er ikke maskinen som er problemet men formverktøyet i pressa. Jeg skulle gjerne ha et kamera som filmer formverktøyet mens det produserer. Når feilen oppstår kan vi se på filmen hva som skjer. Feilen kan komme etter noe timer, så jeg må ha mulighet til og lagre litt film. Har dere noen forslag på hvilket kamera jeg kan bruke? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hva ser du for deg usb kamera? Tilkoblet pc? Med egent program som tar opp eller IP-kamera? Du må nesten prøve deg frem. IP-kamera trenger muligens NAS eller pc som tar opp, litt dyrere om du ikke har POE+ utstyr hvis du ikke vil ha seperat strømadapter. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hvis du kan bruke en server er alt mye enklere. Sett opp et hvilket som helst IP-camera (som er godt nok til formålet), og installer f.eks. Netcam Studio. Hvor mye du kan lagre er avhengig av hvor stor disk du da har, og det er rimelig raskt å spole tilbake. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Et vanlig videokamera høres ut som en fornuftig løsning etter min mening. Dashbordkamera er en annen mulighet, det filmer jo hele tiden og skriver over gamle filer etterhvert som minnekortet blir fullt. Alternativt får du flere ip-kameraer som tar opp på eget minnekort i kameraet. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 RaspberryPi med CAM modul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå