Smedsrud Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Strømmetjenesten opplever stor etterspørsel.Kundene strømmer til Netflix Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Det syns jeg er litt rart? Har dere kilde på hvem som blir kunder hos netflix? Om det er eldre\ungdom. For med tanke på VPN blokkering burde nettflix miste en del kunder på det, så forstår helt ikke det. Kanskje folk fra kina\asia som er størsteparten av nye kundene? Eller er det nvidiashield\PS4 som gjør netflix gjør det bra? Endret 21. januar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det syns jeg er litt rart? Har dere kilde på hvem som blir kunder hos netflix? Om det er eldre\ungdom. For med tanke på VPN blokkering burde nettflix miste en del kunder på det, så forstår helt ikke det. Kanskje folk fra kina\asia som er størsteparten av nye kundene? Eller er det nvidiashield\PS4 som gjør netflix gjør det bra? VPN blokkering påvirker nesten ingen kunder, i det store bildet. Selv om det kan virke som "alle" bruker VPN eller proxy, er det nok i praksis en veldig liten prosentdel av brukermassen. Det sier seg selv at den største brukergruppen for netflix er unge folk. Netflix er spesielt populært blant barnefamilier grunnet utvalget av tegnefilm. Statistisk er det nok færre og færre som bruker netlix jo høyere alderen blir. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Anders da, Netflix har ikke 75 mill. abonnementer. De har 3: Basic, Standard og Premium. De har imidlertid 75 mill. abonnenter. 9 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Anders da, Netflix har ikke 75 mill. abonnementer. De har 3: Basic, Standard og Premium. De har imidlertid 75 mill. abonnenter. Haha. Ops. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg har sagt opp netflix, og gått tilbake til piratkopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå