Gå til innhold

HK til AMD XP prosessorer

Essem87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soltek er utvilsomt det beste. Har det selv, stødig som fjell. Har ikke sett en som har hatt problem med det. Fikk meget bra resultat på tomshardware.com

Du kan få kortet på Amraam.no og Multicom.no

Har sett mangen som har hatt problemer med MSI kort og Epox kort.

Hentet fra tomshardware.com

The SL-75DRV2 often takes first. So, it's clearly a better deal than the Epox EP-8KHA+, as instability issues didn't make it stick out like a sore thumb.

One of the things that sets the Soltek apart from the rest of the pack is its absolute stability, even in the face of aggressive memory timing.

The Soltek is an ideal pick for any hardcore overclocker. Even at higher clock speeds (overclocking) and aggressive memory timing, the board runs much more stably than, say, the much-hyped Epox EP-8KHA+.

http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4..._nforce-11.html

Lenke til kommentar

Jeg har også vurdert dette nøye. Og jeg tror jeg har ombestemt meg fire ganger nå, men jeg har endt opp med å bestille det nye Asus A7V333. Det koster 1660 hos Komplett og de første kommer 5. mars. Dette kortet er basert på det nye KT333-brikkesettet til VIA, som støtter PC2700-minne.

Toms Hardware har testet fire kort med dette brikkesettet noe du kan lese om her:

http://www.tomshardware.com/mainboard/02q1...0220/index.html

Asus A7V333 har også USB2.0, ATA133 og noe som vil være en fordel for senere oppgraderinger.

Dersom du kjøper dette kortet tror jeg sannsynligvis at du får et av de raskeste kortene som er tilgjengelig nå, men det er selvfølgelig et spørsmål om hvor stabilt det er. Siden forgjengeren A7V266-E går for å være stabilt, så gambler jeg på at Asus har gjort en like god jobb med det nye kortet.

Dersom du har 1989 kr. å spandere på hovedkort, så får du samme kortet med RAID og Firewire.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...