Lisbeth Grendal Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Kalde føtter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Imponerende flott skudd !! Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Der satt bilde som det skal , skarpt og fint dette . Liker dette Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Flott " frosen " robin, rødhake Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg har hatt en liten en som har trippa rundt på balkongen her og lurt på hvorfor den ikke har funnet seg et varmere land stakkar. Nå vet jeg ikke om det er p.g.a. kulda de står på ett ben for det er faktisk ganske vanlig at spesielt vadefugler står på ett ben og trekker det andre oppunder seg. men må jo innrømme at jeg ikke har sett det på småpippan. Fint portrett dette. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Imponerende flott skudd !! Tusen takk Torhild, for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Der satt bilde som det skal , skarpt og fint dette . Liker dette Tusen takk Lasse, for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Flott " frosen " robin, rødhake Hilsen Leif Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg har hatt en liten en som har trippa rundt på balkongen her og lurt på hvorfor den ikke har funnet seg et varmere land stakkar. Nå vet jeg ikke om det er p.g.a. kulda de står på ett ben for det er faktisk ganske vanlig at spesielt vadefugler står på ett ben og trekker det andre oppunder seg. men må jo innrømme at jeg ikke har sett det på småpippan. Fint portrett dette. Roar Tusen takk Roar, for hyggelig kommentar. Jeg tror nok det er kulda som gjør at de står på ett ben. Nesten alle småfuglene står og "stepper" om dagen, og det er ikke slik de pleier å gjøre. En liten fant jeg frosset ihjel på forplassen i dag. Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Et nydelig fuglebilde dette hvor beskjæring og skarphet er meget bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Kald på føttene ? Flott positur og fine detaljer i fjærdrakt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Et nydelig fuglebilde dette hvor beskjæring og skarphet er meget bra Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn, for hyggelige ord Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Kald på føttene ? Flott positur og fine detaljer i fjærdrakt. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar. Jo, de fleste småfuglene trekker ett og ett bein under seg for tiden, for å varme kalde bein. Nå er det meldt mildere, så nå vil nok fuglene trives bedre tenker jeg Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg