ojb Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har en film som periodevis blir for et grønnskjær. Er dette dårlig rippet eller klan det være et codec problem? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har opplevd det samme et noen ganger. Har vært både codec-problem og avspillerproblem. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 hvordan fikset du det da? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Først sjekker jeg om en annen avspiller fungerer bedre. Anbefaler at du ser på BSPlayer og Media Player Clasic. Hvis ikke dette hjelper, bruker jeg GSpot for å sjekke nøyaktig hvilken codec filmen bruker. Så sjekker jeg om det finnes en nyere utgave av codec'en. Doom9 og DVDRHelp.com/VCDHelp.com er to gode steder der du finner linker til aktuelt materiale. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Mest sannsynlig, så mangler du Xvid codec. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det beste er egentlig å avinstallere codec'n du har nå og installere FFdshow codec pack. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 filmen er koda i mpeg2... bruk en software-dvd til å spille den av.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 du har lagt inn nimo cedec pack eller noe, legg inn siste koepis xvid codec (dette er for xvid filmer) men fjern det gamle førs Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 du har lagt inn nimo cedec pack eller noe, legg inn siste koepis xvid codec (dette er for xvid filmer) men fjern det gamle førs Grattis, hvor stor sjanse tror du det er for at dette problemet ikke er løst for lenge siden når tråden er en måned gammel? Eller trengte du bare en post for å nå dagens kvote? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå