Våken Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Det er navnet ditt jeg roper, vil du følge meg? Vil du trå i mine fotspor på en ukjent vei? Vil du kjennes ved mitt navn, vil du møte sorg og savn, vil du hvile i min favn og la meg bli hos deg? Vil du ta det første skrittet, vil du følge meg? Vil du gå til mine minste på en ukjent vei? Vil du tåle onde blikk, stå igjen når noen gikk? Du skal gi dem alt du fikk, for jeg vil bli hos deg. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Salmen sitt tema er vel at det kostar å følgje Jesus. Jesus innbyr deg til å ta opp din kross og følgje i hans fotefar. Det er ein veg som aldri vert populær. Lenke til kommentar
Våken Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Salmen sitt tema er vel at det kostar å følgje Jesus. Jesus innbyr deg til å ta opp din kross og følgje i hans fotefar. Det er ein veg som aldri vert populær. Kan salmen være om Gud? Hva forbinder man om den reneste skapelsekraft som er? Endret 21. januar 2016 av Våken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå