Ovidia2 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Bonnie & Clyde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ble fint i begge varianter. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Velger meg de varme fargene i V2 her, men skiftet til grå bakgrunn som får bildet bedre fram. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hei, TCL Photography. Fototeknisk er dette bildet fantastisk bra, etter min oppfatning, og den dunkle belysningen gir assosiasjoner til tidligere tider, - som f. eks. 1930-årene. Det som imidlertid forstyrrer litt, er at den mannlige gangsteren ser litt ubekymret / uberørt ut, og det er man ikke med en pistol i hånden ! Blikket og våpenet burde vel strengt talt peke i samme retning ? Jeg vet ikke om det var meningen å gjenskape tidskoloritten fra 1930-tallet, - sannsynligvis ikke, for da ville vel platåskoene vært byttet ut ... . Filmen fra 1967 med samme navn som bildetittelen romantiserte gangsterparet, men virkeligheten var alt annet enn romantisk, - den handlet om fortvilelse og redsel 24 timer i døgnet i mer enn to år. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Meget godt fotoarbeide. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Tusen takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger fra dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg