fleur Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Når jeg kjørte på motorveien ista merka jeg at bilen "lugga" litt og jeg fikk den knapt over 100 km/t i 5. og 6. gir Opp til 4. gir gikk greit, da merket jeg ikke noe spesielt. Og gasspedalen hakket også når jeg trykket den inn, akkurat som om det var 2 trinn på den. Et symbol lyste og sjekket i håndboka og det betydde bare "feilfunksjonsindikator" så da kan det vel være hva som helst? Men er det noen som vet hva det kan være, og om det kan være forbigående? Har veldig lite lyst å ha den inn på service nå Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Vi kan sikkert gjette på hva det er, men det er nok til mer hjelp å få lest ut feilkoder på verksted. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Verksted neste? De kan hjelpe deg bedre en vi her inne kan Det gjør jeg om jeg får problemer med bilen min 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Du sier ikke hva slags motor du har, men tipper du har crdi motoren. Beste er å få lest ut eventuelle feilkoder noe som vil gjøre det lettere å lokalisere feilen. Det kan være EGR som er tett (soter den mer under oppstart) eller andre feil. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Morfar hadde samme problem med i30, da var det et ellerannet med den elektroniske overføringen fra gasspedalen til innspruten det var feil med Lenke til kommentar
fleur Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Da blir det nok inn på verksted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå