FrenChie Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Hei, Sitter her og leiter etter forslag til et eller annet jeg kan male på sidedøren min. Det skal være noen fint. Noen som vet om noen kule "bilder, mønster, logoer" , eller hva som helst som kan males : Btw: Ikke noe Religiøse greier : Mvh FrenCHie Endret 17. november 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg har to forslag: mag lite logoen.. og napster logoen.. begge synes jeg er ganske tøffe, men hvis du skal male, så er kanskje mag lite logoen best.. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 med risiko for å virke religiøs, så kan du bruke en føniks. de er svært fine å ha på kabbiset! men om det ikke faller i smak så kan du bruke en hvilken som helst tegneseriefigur, eller noe fra sportens skjedelige verden. du kan også male på et komiskt bilde om noe datarelatert. bare ta noe som du liker... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 spawn m sandblåst plexi til de grønne øynene med en liten katode bak bør gjøre susen... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hva med å tegne SATAN på døra di *grin* (har ikke sett han, men han ser sikkert skummel ut) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) blir kanskje litt religiøst.. men men.. en tors hammer hadde vært nydelig.. hva med logo'et til BSD? Endret 28. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå