Echosiren Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) om det er radio og mp3 på denne telefonen? hvis det er kan noen sende meg en link til en side med info om det?? Endret 17. november 2003 av Exstasy Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 trenger svar fort :!: Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 om det er radio og mp3 på denne telefonen?hvis det er kan noen sende meg en link til en side med info om det?? Hadde du giddi og sjekket litt om denne telefonen hadde du fort funnet ut at det ikke er det. Utrolig at du ikke har greid å få det med deg. Man kan derimot installere 3parts software som spiller av mp3 på den. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) om det er radio og mp3 på denne telefonen?hvis det er kan noen sende meg en link til en side med info om det?? Skrevet: 17/11/2003 : 21:43 trenger svar fort Er også ganske unødvendig å bumpe en post etter 10 minutter... *ehh* Endret 17. november 2003 av Straydog Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 det var et rimelig spørsmål, og jeg visste ikke svaret, har man ikke lov til å spør da eller?? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 det var et rimelig spørsmål, og jeg visste ikke svaret, har man ikke lov til å spør da eller?? Spørre ja, men å begynne å tyte etter bare 10 min da viser det at du ikke har den toldmodigheten som trengs her : Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 antar at dere ikke har peiling uansett... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hallo? Vi har ikke peil? HAHA Nei, den har IKKE mp3 og IKKE radio. Var det nok peil for deg? Hadde du tatt en titt på forumet her så hadde du fått det med deg. Er det noen som ikke har peil så må det jo være deg. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Noen som er litt gretne her, eller? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå