slzh Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Hei, Vi er en gjeng som har satt opp en Hurtworld server og trenger spillere. Det er flere plugins installert og vi har også opprettet en webshop. WEB: www.bandits-gaming.com IP: 37.46.120.107:12871 Navn: [EU]Bandits #1 [TP/KITS/SHOP/WIPED 19.01] Plugins installert:Death Messages Help Kits Player List Private Messaging Teleportation TIme Endret 20. januar 2016 av slzh Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hva greia med å spille et spill som skal være "hardcore" når man simplifiserer det ned med TP, Time, KITS, shops og lignende? Spillet er jaggu ikke så bra i sin kjerne at det ikke er alternativer som er enklere og kanskje enda mer "tilgjengelig" når det kommer til funksjoner som gjør hele "overlevelses"-konseptet totalt meingsløst. Jeg hadde joina dere på flekken haddet det ikke vært for dette vaset med å pumpe inn plugins som gjør det hele til creative mode minecraft. Lenke til kommentar
slzh Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Hei!, Nei smaken er vel som baken? den er delt i to!. Noen liker survival spill i helt vanlig form, andre liker survival spill med noe ekstra i baggasjen!. Personligt syns jeg det er veldig greit med plugins som teleport men med begrensninger ikke for å abuses men til og finne kompiser i en ellers så gigantisk verden!. Ha mulighet for starter kits o.l gjør jo spillet litt enklere for nye folk, gjerne ikke gamle ringrever som meg selv men kanskje den yngre garde som ikke tar alt like lett. Som jeg sa i starten, folk er forskjellige og i dette tilfellet så passet ikke dette for deg sjeve! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hva greia med å spille et spill som skal være "hardcore" når man simplifiserer det ned med TP, Time, KITS, shops og lignende? Spillet er jaggu ikke så bra i sin kjerne at det ikke er alternativer som er enklere og kanskje enda mer "tilgjengelig" når det kommer til funksjoner som gjør hele "overlevelses"-konseptet totalt meingsløst. Jeg hadde joina dere på flekken haddet det ikke vært for dette vaset med å pumpe inn plugins som gjør det hele til creative mode minecraft. Ja, vi må få en slutt på dette tullet hvor det ser ut som enkelte tror poenget med å spille er å ha det gøy! Hva er greia med det?! Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Hei!, Nei smaken er vel som baken? den er delt i to!. Noen liker survival spill i helt vanlig form, andre liker survival spill med noe ekstra i baggasjen!. Personligt syns jeg det er veldig greit med plugins som teleport men med begrensninger ikke for å abuses men til og finne kompiser i en ellers så gigantisk verden!. Ha mulighet for starter kits o.l gjør jo spillet litt enklere for nye folk, gjerne ikke gamle ringrever som meg selv men kanskje den yngre garde som ikke tar alt like lett. Som jeg sa i starten, folk er forskjellige og i dette tilfellet så passet ikke dette for deg sjeve! Smak er en ting, logikk er noe helt annet. Spørsmålet er mer rettet mot hvor logikken er å spille et hardkjernet spill som er ment for å utfordre spilleren og skape dynamikk i spillverden med at det faktisk er konsekvenser bak dårlige avgjørelser. Der kalkulert risiko må vurderes opp mot spontan risiko. Der man må se hvor solen står opp og hvor den går ned for å finne kompisen din, og hvor det å orientere seg i miljøet, biomene og geografien for å finne frem -og tilbake. Hva spill er det egentlig som har lagt inn TP fordi det er gøy? Nevn ett. Poenget er at man skal orientere seg i omgivelsene og finne hverandre med å tenke med huet, og ikke skrive inn en kommando i tekstfeltet. Poenget med dette spillet er alt annet enn det denne serveren gjør det til, så poenget med spillet forsvinner fullstendig med alt dette "du kan spille i blinde"-våset. Det er gale nok at det er servere som gjør det mulig å kunne dø uten å miste noe utstyr. Det er MENINGEN at man skal lide av å dø, og det er nettopp det som skaper den intense dynamikken og hardkjernede opplevelsen. Det er det som har skapt hele overlevelses-sjangeren for spill. Hvorfor ikke spille Minecraft, om hele poenget er alt annet enn det dette spiller streber etter å skape? Redigert: Verden er forresten ikke gigantisk. Den er strengt talt liten i forhold til mange andre overlevelsespill. Avstand skal uansett respekteres i et overlevelesspill, og er en stor del av hele greia, så TP fjerner atter et element i hele poenget i spillet. Endret 24. januar 2016 av sjeve Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hva greia med å spille et spill som skal være "hardcore" når man simplifiserer det ned med TP, Time, KITS, shops og lignende? Spillet er jaggu ikke så bra i sin kjerne at det ikke er alternativer som er enklere og kanskje enda mer "tilgjengelig" når det kommer til funksjoner som gjør hele "overlevelses"-konseptet totalt meingsløst. Jeg hadde joina dere på flekken haddet det ikke vært for dette vaset med å pumpe inn plugins som gjør det hele til creative mode minecraft. Ja, vi må få en slutt på dette tullet hvor det ser ut som enkelte tror poenget med å spille er å ha det gøy! Hva er greia med det?! Hva er gøy med å spille et såkalt "hardcore survival" spill når både hardcore og survival og "stor verden" er fjernet totalt? Eller, spørsmålet blir vel kanskje litt mer relevant når man spør hva i alle dager er poenget? Hvis ikke det er gøy å spille et "hardcore survival" spill, så ikke spill det da. Logikken er totalt fraværende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå