Gå til innhold

Hvilken av disse laptopene skal jeg går for?

Anbefalte innlegg

- Asus R417MA-WX0145T

- Asus E403SA-WX0004T

- Asus X205TA-FD0060TS

- Asus C201PA-FD0009 (chromebook)

Er på utskikk etter en billig laptop som skal brukes til skolearbeid, surfing og streaming av serier og filmer.

Gjerne kom med forslag om det er noen laptoper der ute jeg bør vurdere over disse. Maks pris er 3000. Ønsker å holde meg så lavt som mulig ettersom den bare skal brukes til skole, og fruen skal se film på den.

Trenger ikke være Asus.

Takk for hjelpen!

Endret av feddi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen ville jeg sagt, jeg ville heller betalt ekstra for i5 5200U eller i3-5010U + 8 GB ram og en SSD disk.

Koster muligens 4000 kr for en intel NUC men syns det er verdt prisen. Klarer fint 4k hvis man senere trenger det.

Android X86 har jeg jeg testet på intel NUC og det er virkelig ikke lett å få det installert.

Selv om operativsystemet er bra gjør google feilen som mange ha for lite ram\SSD disk for det er aktuelt.

250 GB SSD eller noe slik ville vært kanon for android 6.

Skal du ha windows 10 vil maskinene jeg forslår holde 2-3 år eller lengere og blir ikke tregere med tiden.

Celeron\Pentium M mener jeg burde være død for lengst samme gjelder dagens AMD prosessor man trenger de ikke lenger, hvis man ikke vil nedgradere til windows XP.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...