Gå til innhold

Beste PC spill til Xbox one kontroller

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Jeg har akkurat mottatt pakken min fra komplett som inneholder Xbox One kontroller og Xbox Wireless Adapter.

I den forbindelse lurer jeg på hvilke spill folk her inne helst bruker kontroller for å spille. Jeg har forsøkt å google meg frem til litt spill, men veldig mange av de trådene er gamle (typ 4-5 år tilbake i tid) så derfor jeg prøver meg her.

Jeg vet at Rocket League er bra med kontroller. Annet spill jeg har lest på nettet er bra er Tomb Raider og Dirt spillene. Noen som har testet Trackmania spillene f.eks. Turbo med Xbox one kontroller?

Ser frem til å høre deres forslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, dette er vel mest personlige preferanser og i stor grad sjangerstyrt. Men jeg har da noen eksempler på spill jeg foretrekker med kontroller.

Sjangere:

- Racing, bilspill, fotballspill

Eksempler på spill:

- Middle-Earth: Shadow of Mordor

- Life is Strange

- GTA V (her bruker jeg tastatur/mus når jeg er til fots, og kontroller på fly, helikopter, båt, bil osv

- Ori and the blind forest

Lenke til kommentar

Personlig bruker jeg tastatur og mus i spill med mange menyer osv,  som strategispill og rollespill. Ellers går det nesten bare i gamepad. Men det har mye med preferanse å gjøre. Noen takler ikke spille et FPS med gamepad, noen takler ikke å spille det uten. Det viktigste er vel å finne spill du liker, og spille dem med gamepad om du kan (og liker det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...