Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er nysgjerrig på telefonbruken min hele tiden

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg får f.eks melding på telefonen, blir dama nysgjerrig på hvem som har sendt meg melding, og hva det står der. Når jeg leser en melding, har hun hodet over skulderen min fordi hun er så nysgjerrig. Jeg har sagt det til henne at jeg ikke liker at folk leser meldingene mine, men det hjelper ikke. Jeg har ingenting å skjule, men jeg HATER folk som leser meldingene mine!

F.eks her om dagen:

Dama: "Hvem fikk du melding av nå?"
Jeg: "Pappa"
Dama: "Å ja, hva skrev han for noe da? Kan jeg få se?"

*5 minutter senere*

(Jeg får snap)

Dama: "Hvem fikk du snap av nå?"

Får jeg melding på Facebook, er det ikke alltid jeg orker å svare hvis vi ser på film f.eks. Da sier dama: "Ta å se hvem som har skrevet til deg daaa, jeg er så nysgjerrig!"

Da sier jeg bare klart i fra at jeg ikke liker å drive med mobilen når vi ser på film. Hender også at hun leser meldingene mine før jeg får lest dem selv, og i det jeg tar fra henne mobilen, ler hun av det og sier: "Du blir så sur du". 

Hvordan skal jeg få henne til å slutte å snoke? Jeg har ingenting å skjule, men jeg liker å lese meldinger for meg selv.

Anonymous poster hash: 45e8b...def
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det samme med det som nå er kona mi for 10 år siden eller noe.

Jeg sa: "Mobil er privat. Du har ingenting med det."

Rørte hun mobilen, eller leste på den uten at jeg har sagt det var OK ble det månelyst. 

Ferdig... Takler hun det ikke så funker det ikke. Dette gjelder begge veier da .. Sjalu i starten av et forhold er normalt. Det roer seg som regel.  

Endret av Kyrre S.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du har ditt på det tørre, kan du gjøre to ting.

Enten lar du henne få tilgang til telefonen din og lar henne få se på den så mye hun gidder med håp om at hun går lei og ikke gidder å bry seg lengre.

ELLER så ber du henne la være å spørre, for hun får ikke se likevel.

Hun sliter jo med usikkerhet i forhold til dere to, og om du driver med ting på si. Det er en sak dere må jobbe med, så hun blir trygg på deg.

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke har noe å skjule er det ok, men husk at man har ofte forskjellige meninger om hva som ikke er ok og hva som er ok. Kanskje du ikke mener det gjør noe at du flørter med andre damer over meldinger, men hun mener det er galt. Da må dere snakke om det. 

Kanskje hun også bare er nysgjerrig av natur og da må du bare gi streng beskjed om at hun må slutte å snoke sånn. 

Anonymous poster hash: 32f90...847
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...