jbn Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 " Finnes " denne bærbare ? Skjerm: Full HD,15 eller 17 t Prosessor: I5 SSD 256 DVD-spiller. Det siste er vel ikke så vanlig lenger,men DVD må jeg ha,så event. må jeg forandre noen av de andre ønskene. Takknemlig for hjelp. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Fleste 15-17" har DVD bay hvis de ikke brukes av batteri\skjermkort Men har plastlokk som dekker den. Fujitsu DVD Super Multi (reader/writer) E734, E744, E754, E554, E544 Om du ikke finner, eventuelt vurder å bruke usb versjon av slike. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 DVD-spiller. Det siste er vel ikke så vanlig lenger,men DVD må jeg ha,så event. må jeg forandre noen av de andre ønskene. Hvis du "må" ha DVD-spiller (hvorfor "må" man det egentlig?) så er det jo også et alternativ å kjøp seg en DVD-spiller som kan kobles til via usb: http://www.prisjakt.no/category.php?m=s255535256&o=produkt_pris_inkmoms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå