Roar Kneppen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 From an old Man's Sandbox 7 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Holder meg til V1: Fotografisk veggteppe med friske og fint sammensatte farger. Et bilde som så absolutt kan passe på en stuevegg i stort format. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Stilig! Foretrekker absolutt originalen. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 V3 hadde absolutt vært prima å ha på min stuevegg. Igjen - (jeg vet du ikke liker det) - et kunstverk fra deg. Fargene i V3 gikk rett hjem hos meg Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Flott og fargerik serie , her synes jeg det er umulig å velge . Det er fargeeksplosjoner alle sammen , kanskje slik vi forestiller oss innsiden på partikkelakseleratoren . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Imponert ... hva du kan trylle frem av varianter Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 V1 er best i mine øyne, men V5 som god nr to. Fascinerende å studere disse små fargestolpene! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hei, Roar. Din kreative evne kjenner ingen grenser, tror jeg ! Om stavene i malstrømmen er virkelige eller dataskapt, kan være vanskelig å avgjøre med det samme, men etter hvert ser det ut til å være virtuelle plexi- / eller glasstaver belyst fra undersiden. Effekten er fantastisk / psykedelisk / berusende / drømmeaktig / svevende, - helt herlig ! Trykk opp et opplag, og selv dem, - innrammet og uinnrammet, - jeg tror du kunne fylt reisekassa i flere år framover ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Fargemessig er nok V1 det aller beste bildet. Bildene er meget flott laget og spesielt V1 egner seg godt til å henge opp på veggen Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg