Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe en bærbar pc til litt gaming.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Integrert skjemkort er uansett ikke noe å satse på om den skal brukes til spilling. Burde greie vanilla minecraft, men om gutten skulle få øya opp for nyere og litt mer krevende spill så vil integrert Intel HD falle litt kort.

Den Lenovoen som LMH1 linker til er et veldig godt kjøp for den prisen, så om du har mulighet så ville jeg strukket meg litt lengre om jeg var deg.

Ellers blir det noe som: https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/barbar-data/15-16-tommer/hp-pavilion-15-ab116no/223485.10997/

Lenke til kommentar

Hva å kjøpe noe tilsvarende som den jeg linker til brukt f.eks på finn.no? Må vel være mulig å skaffe bvare, men tror butikkene vil selge de samme pris som nettpris siden butikkene har den normalsett til 10 000 kr som jeg mener er alt for høy pris.

For A10-8700P og R7 M360 blir nesten det samme som Phenom N930 teknologimessig bare med bedre skjermkort.

Generielt er problemet med laptop brukt at ofte batterilevetid og mangel på SSD disk og at fleste maskinene ofte er bedriftlaptop eller søppel på bruktmarkedet. Skal du handle brukt bør du vurdere Asus\Gigabyte eller de største merkene. Styr unna Dell\Acer\ HP om det ikke er bedrifts modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...