Noty Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei. Trenger anbefaling av reg ram til MSI K8T Master2-FAR dual.Hovedkortet Er litt usikker på ram type som skal kjøpes inn. Det skal være 1gb ram(2x512) Pc'en skal kjøres som server, så kvalitet er å foretrekke. Overklokking er ikke aktuelt. Har søkt på forumet, men ikke kommet frem til noe fornuftig. Håper på seriøse svar Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Er ikke det det kortet som allerede har begynt å bygge opp et rykte om å være ustabil da? btw, hvis det er kvalitet du skal ha så må vel corsair eller geil være bra. Man gir ikke livstidgaranti for ingenting tenker jeg. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Tenkte mere på benevnelsene på brikkene jeg da. De aktuelle typene er corsair eller twinmos. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tenkte mere på benevnelsene på brikkene jeg da.De aktuelle typene er corsair eller twinmos. Hvis du ikke skal klokke er kvaliteten på disse to like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå