jan-otto Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver... Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes. Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt. Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4... Fordi noen av oss reiser mye og er avhengig av strøm på telefonen. LG G4 sin SOT på 3,5 timer er alt for dårlig så den krever at du må ha ekstra batteri tilgjengelig og fulladet... Se bare hva samsung gjør med s7 edge ... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 LG sier at G5 varer lengre en g4 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver... Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes. Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt. Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4... Fordi noen av oss reiser mye og er avhengig av strøm på telefonen. LG G4 sin SOT på 3,5 timer er alt for dårlig så den krever at du må ha ekstra batteri tilgjengelig og fulladet... Se bare hva samsung gjør med s7 edge ... Jeg knuste skjermen på min første G4 og kjøpte en ny G4. Begge disse er MINST like gode på batteri som det meste annet av dyrere Androider. Har hatt og prøvd det meste. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Samboeren sin LG G4 har også ganske dårlig SOT. Hun må lade sin etter et par timer hun kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver... Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes. Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt. Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4... Fordi noen av oss reiser mye og er avhengig av strøm på telefonen. LG G4 sin SOT på 3,5 timer er alt for dårlig så den krever at du må ha ekstra batteri tilgjengelig og fulladet... Se bare hva samsung gjør med s7 edge ... Jeg knuste skjermen på min første G4 og kjøpte en ny G4. Begge disse er MINST like gode på batteri som det meste annet av dyrere Androider. Har hatt og prøvd det meste. Da bør du prøve z3 og oppleve en annen verden, g4 har også farvet glasset på skjermen noe som slites av uten beskyttelse så jeg håper virkelig at g5 ikke har denne svakheten. 820 som sitter i g5 skal jo bruke vesentlig mindre strøm enn g4 s 808 så det blir spennende å lese tester... Personlig synes jeg 5,5 tommer er en perfekt størrelse på skjermen men 5,3 kan muligens også gå.... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Når kommer G5 i salg? synd det drøyer nå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 I slutten av april:) 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Jeg har G5 i en bestillingsliste i butikken min for uke 15. Burde være i butikken før mars er over, med mindre den er forsinka. Edit: Mulig jeg blander og det er uke 16. Endret 17. mars 2016 av Klatt3n Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 min lg representant sa midten av april/ slutten Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg dobbeltsjekka. Det er 11 april kampanjeperioden begynner, så telefonen bør være i butikk i løpet av uka før med mindre den blir forsinka av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Per! Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Woop! Nå kan man forhåndsbestille G5 hos de større nettbutikkene. 6490,- med kamera-modulen inkludert! :-) Komplett.no skriver "Lanseringsdato: 8. april 2016" Endret 18. mars 2016 av Per! Lenke til kommentar
ziper Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Da var den bestilt på komplett, noen flere? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 uten tvil den beste telefonen i år 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Noen som sliter med å få bestilt fra telia.no? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 uten tvil den beste telefonen i år Hvordan kan du si det når det er fortsatt ingen som eier den og har erfaringer? 1 Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Noen som sliter med å få bestilt fra telia.no? Hadde ingen problemer med det, så nå er det bare å leke venteleken. Veldig kjekt at kameramodulen følger med også Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) uten tvil den beste telefonen i år Hvordan kan du si det når det er fortsatt ingen som eier den og har erfaringer? Hei Det er vel en del her som har gode kontakter med LG som har fått prøvd den. Kan skrive under på at denne mobilen blir å overraske mange er ikke bare Samsung som kan lage mobil ;-) -Litt uvant med volumkontroll på siden ellers dang for en mobil! "Trust me" http://www.myvoicetv.com/2016/03/lg-sweeps-with-33-awards-at-wmc-2016-g5.html Ha ei fin helg /påske //Tage Endret 18. mars 2016 av Tage.T 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Stemmer. Jeg jobber i bransjen og har lekt endel med LG G5 pre produktion. På flere punkter foretrekker jeg den framfor s7 Endret 18. mars 2016 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Som LG-fanboy forventet jeg ikke annet svar. Tester vil vise, hvor god denne faktisk er. Er spent på batterilevetiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå