Andynator Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) allltid på skjerm drar vel mye strøm?0,8% i timen, tror det skal gå fint Tipper led lyset som blinket trakk sin del strøm også, vertfall med 3 parts programmer for å styre fargene Endret 21. februar 2016 av Andynator Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Skal tro det ja hvis det ikke er en OLED-skjerm. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) allltid på skjerm drar vel mye strøm? LG påstår 0,8% i timen som jeg tipper ikke er langt unna det mange "sløser" av batteri på å sjekke klokken o.l. ved å ta av/på skjermen noen ganger i timen. Man kan sikkert deaktivere funksjonen også. Det negative vil være om den ikke har notifikasjonslys som alternativ når dette er avslått. Edit; Ser flere allerede har kommentert dette før jeg fikk postet Endret 21. februar 2016 av Hedonism Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 V10 hadde ikke notifikasjonslys så da tipper jeg heller ikke denne har det Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Men da er det vel veldig minimalt med lysstyrke. Og lite synlig i godt lys. Er vel en LCD-skjerm så hele skjermen må være opplyst? LG V10 har jo en egen skjerm, så da er jo ikke dette med strømforbruk så stort problem. Endret 21. februar 2016 av Randeboy Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Mener det ble sagt noe om at denne skjermen opptok 1/3 av skjermen ( så 2/3 er alltid av) det var og aut lysstyrke på always on funksjonen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Likte det de har gjort med kameraet,og det ligger sikkert mye spennende ideer i dette med diverse tilleggsmoduler. Likte faktisk designet, selv om mange sikkert synes den er stygg.. Ikke like imponert over endringene i UI (ingen app skuff!), men det er vel ikke verre enn å bytte launcher. Kunne godt tenkt meg denne! Men den blir vel ikke akkurat billig, så det spørs vel. Føles feil å blåse tusenvis av kroner på noe jeg egentlig ikke trenger.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 hvor bra er kamera i mørket på denne? ser s7 har f1.7 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Noe som gjør at jeg synes den ser fæl ut er den ganske tykke, sorte rammen rundt hele skjermen. Det var ikke noe i nærheten av dette på G4. Vil muligens tro at G5 gjør det dårligere enn S7 siden den har f1.7 Autofokusen på S7 er jo imponerende rask. Har ikke sett slik fra en telefon før. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Noe som gjør at jeg synes den ser fæl ut er den ganske tykke, sorte rammen rundt hele skjermen. Det var ikke noe i nærheten av dette på G4. Vil muligens tro at G5 gjør det dårligere enn S7 siden den har f1.7 Autofokusen på S7 er jo imponerende rask. Har ikke sett slik fra en telefon før. Så presentasjonen av Samsung S7. Til tider lignet noe av innholdet på tilsvarende presentasjon av LG G5 jeg så noen timer før. Synes nok S7 virker mer fristende enn G5, blant annet på grunn av kameraet. Den var også klart penere. Hvordan de to telefonene er til telefoni (ringing, antennefølsomhet, med mer) gjenstår å se. LG G4 var en god telefon med hensyn til antenne, og bedre enn Samsung S6-serien. Så kommer i tillegg pris og lanseringsdato. Virker som Samsungen kommer noen uker før LG. HTC kom også med en ålreit telefon, og i morgen er det Sonys tur. Det blir spennende uker fremover! Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver... Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes. Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver... Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes. Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt. Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4... Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Noen som vet når LG G5 kommer i butikk ? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 De har vell sagt i Mars en ganghttp://www.prisjakt.no/product.php?p=3550466Kommer vell snart noen her tipper jeg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 den kommer i starten av april:) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Med B&O-lydmodulen, blir lyden ut behandlet av denne. Så kobler man hodetelefoner, kabel til stereoanlegg eller ekstern høyttaler til lydmodulen . Håper da at lyden blir forbedret, uansett om man bruker telefonenes innebyggede musikk- eller videospiller eller tredjeparts - som f.eks Spotify. Kanskje noen vet noe mer om dette. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Beste reklamen ever https://www.youtube.com/watch?v=anyW8UY9ELg Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Haha, det der tror jeg faktisk er noe av det beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Har lekt med LG G5. Må si den imponerte meg. Veldig bra kamera, mye raskere en g4:) er et garantert kjøp 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå