Tage.T Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hei Her er G5 enjoy! http://www.phonedog.com/2016/02/19/lg-g5-render-leak-gives-us-clear-look-android-flagship Ha ei god helg! Mvh //Tage 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 http://www.gsmarena.com/lg_g5_with_modular_design_dual_camera_on_back_unveiled-news-16777.php Virker faktisk sykt spennende. Digger idéen om modular design, men det spørs hvor bra det implementeres i første skikkelige forsøk på det kommersielle mobilmarkedet. Det er mye som kan gjøres med teknologien og de første tilleggene ser ganske interessante ut, men det gjenstår å se hvor bra det fungerer i praksis. Gizmodo har en grei write up. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Har de virkelig flyttet volumknappen på siden ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 ´mixed feelings. ser bra ut forran men liker ikke at batteriet har blitt dårligere Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Virker ut som en veldig god ide med modulert design, og tipper dette kommer mer og mer i fremtiden, men tror ikke verden er klar for det akkurat nå (føler det må bli litt mer standarisert før man gjør dette). Har de virkelig flyttet volumknappen på siden ? Jepp Har også oppdatert førstepost nå, slik der står specs Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 håper og den gir god lyd uten dac modul til musikk Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Kom det frem noen dato for når den kan kjøpes i butikk her i Norge. Samsung har en dato i mars, 11 tror jeg Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Ser spennende ut! Kult med tilleggsutstyret også, spesielt kameramodulen og lydmodulen.Angående lydmodulen, har vel V10 en slik innebygget, og lyden blir svært bra. Dog mener jeg å ha lest at lyden kun blir bedre med telefonens musikkspiller. Håper jeg tar feil, for det hadde jo vært greit om den virker med f.eks Spotify, som mange bruker.Her på berget kommer telefonen sannsynligvis i løpet av mars eller april. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Mindre skjerm , mindre batteri og moduler. Tja sier jeg den bør uansett ha sot tid som klart overgår g4. Topp mobiler bør også i utgangspunktet også ha god lyd så jeg venter på tester av g5... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 burde ha god lyd uten modul mener jeg Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Skal den se ut som på de bildene så e den forferdelig stygg. Knapper på siden fy.... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Heller ingen iris scanner som var ryktet Lenke til kommentar
ziper Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 håper det kommer cover som kan være på samtidig som man har kamera modulen på så slipper man og se baksiden og litt større batteri, bare synd at skjermen er blitt mindre en g4. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 håper det kommer cover som kan være på samtidig som man har kamera modulen på så slipper man og se baksiden og litt større batteri, bare synd at skjermen er blitt mindre en g4. Dersom man skal ha cover og samtidig kunne bruke kamera- eller lydmodul, må det i så fall være et veldig tynt cover. Håper noen av produsentene kan tilby noe, for det er bare heft å måtte ta av og på coveret. Litt uventet at de ville gå for mindre skjerm enn på G4, men den bruker vel mindre strøm da. Så er jo batteriet mindre også, og så er man like langt... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 en liten video http://www.forbes.com/sites/jaymcgregor/2016/02/21/lg-launches-worlds-first-modular-smartphone-the-lg-g5/#1360a954576b Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 LG G5 er større en LG G4 i høyden. Noen som har funnet noen gode bilder/video der g4 og g5 sin størrelse er sammenlignet? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Synes telefonen rett og slett ser billig ut. Stygg spør du meg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 hva skjedde med dobbel skjerm? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) LG G5 launch: Everything you need to know Da har jeg lest og sett alt som Android Central har skrevet om den! Syns det er mye bra. Og interessant. Pluss: Skjermen på 5,3 tommer, jeg er en av dem som syns at 5,5+ har vært for stort, har derfor fortsatt Nexus 5. Snapdragon 820 4GB RAM 32GB lagringsplass + minnekort Alltid-på-skjerm som viser klokka og varsler To kameraer med bra app som gir mange muligheter, også manuelle innstillinger Nyeste Android, Marshmallow 6.0.1 Minus: Likte ikke helt designet, spesielt ikke baksiden Kunne vært kjekt med Qi-lading og dual SIM Har ikke lest noe om høyttaler. Nye Alcatel Idol 4S har "dual speakers" foran og bak, den bytter etter hvilken vei den ligger. Det var litt stilig Noen som tør tippe pris? Mer enn 6.500kr? Endret 21. februar 2016 av Pey'J Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 allltid på skjerm drar vel mye strøm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå