akelbo Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Snø og kulde byr på nye utfordringer i bybyggerspillets neste utvidelse.Nå blir det vinter i Cities: Skylines Lenke til kommentar
OlavSundfoer Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Dette gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvor blir det av ps4 versjonen av cities skylines ? Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Endelig! Jeg er ihuga fan av slike spill, og spiller fortsatt eksempelvis Anno 2070 mye. Cities: Skylines har jeg bruket over 1K timer på, og finner stadig nye "ting og tang", siden jeg er litt "tungnem". Håper det ikke drøyer for lenge ut i 2016 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ble veldig glad da jeg hørte om denne utvidelsen. Det eneste som er litt synd, er at det blir egne vinter-kart, på lik linje med de andre kart-typene i spillet. Du vil med andre ord ikke få både sommer- og vintersesong på samme kart. Du må velge. Regner med at de har gjort dette pga de ekstra tingene man må passe på om vinteren, som brøyting og varme/strømforbruk. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Endelig får innbyggerne bruk for 4 hjulsdriften på Skylinene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå