fraber Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Takker og bukker. Har fått meg egen hjemmeside nå men den er ikke aktivert enda. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvor kjøpte du prosessoren din? Lenke til kommentar
fraber Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Den kjøpte jeg på Komplett.no i september. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Lediggang er roten til alt ondt !! Husker den gangen jeg var hard på klokkingnen ... Klarer nok ikke å holde følge nå lengre Hvot langt tror du jeg klarer å klokke en P3 400Mhz som står i C02 på OSA ??? Eller kanskje jeg skal hive meg over en av de "slepbare" med 386'ene Kjerder meg !!! Uansett - veldig bra klokking - genial kjøling !! (venter på bilder til offentligheten) Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Litt slek offtopic: Ser du har slik statbar på screenshot'et, hvor kan jeg laste ned den? Pen overklokking btw. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Litt slek offtopic: Ser du har slik statbar på screenshot'et, hvor kan jeg laste ned den? Pen overklokking btw. du går på www.google.com og søker på statbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå