Gå til innhold

Kjapt sørsmål

fraber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vannkjølt 2500+ min, får den opp i 2626mgz med kontinuerlig last på ca 60-80%.

Er det noen som har fått sin 2500 opp i nærmere 3Ghz?

Dette er jo sinnsyk bra klokking da :woot:

Må bare bukke. Har du bilder av CPUID e.l.??

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar
Nå har jeg vannkjølt 2500+ min, får den opp i 2626mgz med kontinuerlig last på ca 60-80%.

:wow: Men en konstant last på gjennomsnittlig 70% vil nok ikke den prosessoren ha noe lang levetid.....det er jo "veldig stressende" for prosessoren å kjøre så tungt konstant......!!

Lenke til kommentar

:wow: Men en konstant last på gjennomsnittlig 70% vil nok ikke den prosessoren ha noe lang levetid.....det er jo "veldig stressende" for prosessoren å kjøre så tungt konstant......!!

Tenk på folk som kjører folding@home, seti og lignende.. de kjører med 100% last 24/7...

Men veldig bra klokk..men jeg har aldri sett noen over 2900mhz..

Lenke til kommentar

Mener du batch nr og sånn? Har ikke hold på med klokking på mange år, første forsøk nå. Må Skjule pumpen og da kan jeg se hva som står på den eventuelt.

Har bare forsøkt i Sandra sisoft, fikk ikke helt til og save screenshoot.

Cpu er på 2V og ram er 2,9V kansje litt mye men da er den stabil. Kjørte bare testen for og se om det faktisk virket, går ikke sånn til vanlig.

Temp er rund 42-48 grader. Har ikke radiatoer eller noe men pumpen inneholder ca 3l vann

Endret av fraber
Lenke til kommentar
Mener du batch nr og sånn? Har ikke hold på med klokking på mange år, første forsøk nå. Må Skjule pumpen og da kan jeg se hva som står på den eventuelt.

Har bare forsøkt i Sandra sisoft, fikk ikke helt til og save screenshoot.

Cpu er på 2V og ram er 2,9V kansje litt mye men da er den stabil. Kjørte bare testen for og se om det faktisk virket, går ikke sånn til vanlig.

Temp er rund 42-48 grader. Har ikke radiatoer eller noe men pumpen inneholder ca 3l vann

2V er litt mye . Den varer nok ikke så lenge :grine:

Lenke til kommentar

Tenkte gjerne jeg ville ha denne cpuen en liten stund hva anbefales det som maks spenning? 1,9v? kansje. Jeg skulle bare se hva jeg kunne få ut av den. Tror jeg går ned til ca 2,5Ghz da. Mer enn raskt nok for meg

Dumt spørsmål kansje, hvordan tar jeg screenshoot?

Endret av fraber
Lenke til kommentar

Dumt spørsmål kansje, hvordan tar jeg screenshoot?

Du tar screenshot ved å trykke på PrtScr knappen, som er plassert ved siden av F12. Så går du inn i et hvilken som helst bilde program, f.eks paint - og limer inn. Så lagrer du og lukker som vanlig. :)

Lenke til kommentar

Jeg satt på et spill i bakrunnen og lot det kjøre, det tok opp ca 60-80% av cpu. bare for og se om systemet var stabilt.

Kjører fsb202 og mp 13. Det blir ca 2626mhz. Siso Sandra sier 2,63Ghz.

Corsair twin 256 pc3200 god ram men tåler ikke mer enn 410mhz

Har et screenshoot fra sandra 2004 men har ikke noe hjemmeside jeg kan legge det ut på.

Kan jeg legge det direkte ut her?

Endret av fraber
Lenke til kommentar
Jeg satt på et spill i bakrunnen og lot det kjøre, det tok opp ca 60-80% av cpu. bare for og se om systemet var stabilt.

Kjører fsb202 og mp 13. Det blir ca 2626mhz. Siso Sandra sier 2,63Ghz.

Har et screenshoot fra sandra 2004 men har ikke noe hjemmeside jeg kan legge det ut på.

Kan jeg legge det direkte ut her?

Bare legg det ut :cool:

Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske ny her og kansje litt treg i opfattelsen men det blir spurt etter url når jeg skal legge ut bilde. Har bilde her og veldig lyst og vise det fram men det gikk filleveien. :grine:

Tips! :p:

Endret av fraber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...