AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 når vi først toucher temaet om utdannelse her. så vil eg gjerne poengtere det att utdanning har ingen sammenheng med hvor smart man er idag så for min del er det ikke et krav i det hele tatt. en høyt utdannet person idag kan ingenting ingen andre kan. og han/hun har svært sjeldent en egen mening om det han/hun har lært. utdannings systemet idag er om hvor mye du kan kopiere andre sine tanker og meninger. "hvorfor lære noe alle andre vet, da har du google vis du absolutt lurer så fælt. kan jo heller lære noe andre ikke har funnet ut" sa en lur eldre kar jeg kjenner men helt rett i det att stor grunn til "drop-out" er ren latskap idag. dessverre alt for få som skaper noe. ikke rart skatten er dyr. det er litt en av hovedgrunnene jeg ønsker en dame fra øst europa. eg har oppfattet av erfaring en helt annen arbeidsmoral/vilje og rett og slett damer som har mye mer bein i nesa. så klart har vi det her til lands og men for og si det sånn. så er det langt imellom disse spesielt i min alder Alle de som har en grad fra høyere utdanning, har funnet opp noe de ikke har lært av andre.... Det gjøres via hovedoppgaven, masteroppgaven eller doktorgradsavhandlingen. Så høyt utdannede kan i alle høyeste grad noen andre ikke kan. Men det kan jo hende du mente høyere utdanning var fullført vk2 på yrkesskolen.. Anonymous poster hash: a9003...f5a Lenke til kommentar
Jockee Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 når vi først toucher temaet om utdannelse her. så vil eg gjerne poengtere det att utdanning har ingen sammenheng med hvor smart man er idag så for min del er det ikke et krav i det hele tatt. en høyt utdannet person idag kan ingenting ingen andre kan. og han/hun har svært sjeldent en egen mening om det han/hun har lært. utdannings systemet idag er om hvor mye du kan kopiere andre sine tanker og meninger. "hvorfor lære noe alle andre vet, da har du google vis du absolutt lurer så fælt. kan jo heller lære noe andre ikke har funnet ut" sa en lur eldre kar jeg kjenner men helt rett i det att stor grunn til "drop-out" er ren latskap idag. dessverre alt for få som skaper noe. ikke rart skatten er dyr. det er litt en av hovedgrunnene jeg ønsker en dame fra øst europa. eg har oppfattet av erfaring en helt annen arbeidsmoral/vilje og rett og slett damer som har mye mer bein i nesa. så klart har vi det her til lands og men for og si det sånn. så er det langt imellom disse spesielt i min alder Alle de som har en grad fra høyere utdanning, har funnet opp noe de ikke har lært av andre.... Det gjøres via hovedoppgaven, masteroppgaven eller doktorgradsavhandlingen. Så høyt utdannede kan i alle høyeste grad noen andre ikke kan. Men det kan jo hende du mente høyere utdanning var fullført vk2 på yrkesskolen.. Anonymous poster hash: a9003...f5a ja det vil jeg gjerne like og se tallene på. en masteroppgave som ikke er egentlig en kopi av andres svar og meninger. jeg kan godt tro det kommer noen nyskapende fritt tenkte mennesker der og men har særdeles liten tro på att tallet er høyre fra bi enn husmorskolen. forøvrig så legger jeg tråden død da jeg fant min ukrainske skjønnhet legger og med en liten link som et humoristisk innslag http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Opprettet tråden 20 januar og allerede i boks Bare å gratulere 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Det tok ikke lang tid, nei For all del vær litt skeptisk, men ja, folk får tro det eller ei, men damer ifra tidligere østblokk- land er flotte, og de har stor manko på mannfolk, særlig menn som faktisk ønsker forhold og ikke er alkoholikere, så jeg er ikke kjempeoverrasket Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 når vi først toucher temaet om utdannelse her. så vil eg gjerne poengtere det att utdanning har ingen sammenheng med hvor smart man er idag så for min del er det ikke et krav i det hele tatt. en høyt utdannet person idag kan ingenting ingen andre kan. og han/hun har svært sjeldent en egen mening om det han/hun har lært. utdannings systemet idag er om hvor mye du kan kopiere andre sine tanker og meninger. "hvorfor lære noe alle andre vet, da har du google vis du absolutt lurer så fælt. kan jo heller lære noe andre ikke har funnet ut" sa en lur eldre kar jeg kjenner men helt rett i det att stor grunn til "drop-out" er ren latskap idag. dessverre alt for få som skaper noe. ikke rart skatten er dyr. det er litt en av hovedgrunnene jeg ønsker en dame fra øst europa. eg har oppfattet av erfaring en helt annen arbeidsmoral/vilje og rett og slett damer som har mye mer bein i nesa. så klart har vi det her til lands og men for og si det sånn. så er det langt imellom disse spesielt i min alder Alle de som har en grad fra høyere utdanning, har funnet opp noe de ikke har lært av andre.... Det gjøres via hovedoppgaven, masteroppgaven eller doktorgradsavhandlingen. Så høyt utdannede kan i alle høyeste grad noen andre ikke kan. Men det kan jo hende du mente høyere utdanning var fullført vk2 på yrkesskolen.. Anonymous poster hash: a9003...f5a ja det vil jeg gjerne like og se tallene på. en masteroppgave som ikke er egentlig en kopi av andres svar og meninger. jeg kan godt tro det kommer noen nyskapende fritt tenkte mennesker der og men har særdeles liten tro på att tallet er høyre fra bi enn husmorskolen. forøvrig så legger jeg tråden død da jeg fant min ukrainske skjønnhet legger og med en liten link som et humoristisk innslag http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/ Du har altså ikke peiling på hva som kreves i en masteroppgave eller noe slikt.... Da er vel vk2 for høyt for deg... Anonymous poster hash: a9003...f5a Lenke til kommentar
Jockee Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Det tok ikke lang tid, nei For all del vær litt skeptisk, men ja, folk får tro det eller ei, men damer ifra tidligere østblokk- land er flotte, og de har stor manko på mannfolk, særlig menn som faktisk ønsker forhold og ikke er alkoholikere, så jeg er ikke kjempeoverrasket ja det stemmer er som ellers i verden mangelpå handlekraft hun klaget over. er det jef finner utennende i norske kvinner og. men å klart eg mener ikke og dra alle under ein kam der. Lenke til kommentar
Jockee Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 når vi først toucher temaet om utdannelse her. så vil eg gjerne poengtere det att utdanning har ingen sammenheng med hvor smart man er idag så for min del er det ikke et krav i det hele tatt. en høyt utdannet person idag kan ingenting ingen andre kan. og han/hun har svært sjeldent en egen mening om det han/hun har lært. utdannings systemet idag er om hvor mye du kan kopiere andre sine tanker og meninger. "hvorfor lære noe alle andre vet, da har du google vis du absolutt lurer så fælt. kan jo heller lære noe andre ikke har funnet ut" sa en lur eldre kar jeg kjenner men helt rett i det att stor grunn til "drop-out" er ren latskap idag. dessverre alt for få som skaper noe. ikke rart skatten er dyr. det er litt en av hovedgrunnene jeg ønsker en dame fra øst europa. eg har oppfattet av erfaring en helt annen arbeidsmoral/vilje og rett og slett damer som har mye mer bein i nesa. så klart har vi det her til lands og men for og si det sånn. så er det langt imellom disse spesielt i min alder Alle de som har en grad fra høyere utdanning, har funnet opp noe de ikke har lært av andre.... Det gjøres via hovedoppgaven, masteroppgaven eller doktorgradsavhandlingen. Så høyt utdannede kan i alle høyeste grad noen andre ikke kan. Men det kan jo hende du mente høyere utdanning var fullført vk2 på yrkesskolen.. Anonymous poster hash: a9003...f5a ja det vil jeg gjerne like og se tallene på. en masteroppgave som ikke er egentlig en kopi av andres svar og meninger. jeg kan godt tro det kommer noen nyskapende fritt tenkte mennesker der og men har særdeles liten tro på att tallet er høyre fra bi enn husmorskolen. forøvrig så legger jeg tråden død da jeg fant min ukrainske skjønnhet legger og med en liten link som et humoristisk innslag http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/ Du har altså ikke peiling på hva som kreves i en masteroppgave eller noe slikt.... Da er vel vk2 for høyt for deg... Anonymous poster hash: a9003...f5a vell jo det er jeg meget klar over. men evnen til og få det på papir og stjele litt tanker her og der kan alle gjør. eg vil gjerne ta ett eksempel på hvorfor jeg mener en masteroppgave er en blaff i mine øyne. jeg har arbeidet frivillig på dugnad med og starte en gammel gruve her i landet. vi var en gjeng på dette og samtidig 2 stykk utenifra som hadde dette som masteroppgave som fikk bli med. alle var flinke til og stå på absolutt alle og fikk gjennomslag. alt var gjort på dugnad og inntekt er kun nok til utgifter ikke lønn. disse to studente tok master i arkitektur. og fikk en høyt rangert pris og gode premier for sitt arbeide. hele ideen demmes var grusomt flott på papiret. og der stopper det. for evaluert ca kostnad for gjennomføring var godt og vell hele 500 millioner kroner. i en bitteliten bygd med ca 815 passerende biler kver dag. kort sagt så ville den investoren gått i ett virkelig tap. og attpåtill det så hadde de planer om svær konsert hall inne i gruven. jeg vet ikke hvor mange som har vært i en gruve her, men du skal bøle lenge for og få stilt inn instrumenter i den kulda. det trenger man ikke akkuratt mastergrad for og skjønne! altså kort sagt. En prisbellønt master oppgave kan være så flott en vill for min del. men det hjelper jo absolutt ingenting når de ikke klarer og skape noe reelt noe som er godt gjennomtenkt og gjennomførbart. jeg er sikker på hadde man satt en tidligere gruvearbeid fra gruva der til og skape museumet og planlegge det. så hadde denne gruva garantert vær reel og en skikkelig Gullgruve Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 når vi først toucher temaet om utdannelse her. så vil eg gjerne poengtere det att utdanning har ingen sammenheng med hvor smart man er idag så for min del er det ikke et krav i det hele tatt. en høyt utdannet person idag kan ingenting ingen andre kan. og han/hun har svært sjeldent en egen mening om det han/hun har lært. utdannings systemet idag er om hvor mye du kan kopiere andre sine tanker og meninger. "hvorfor lære noe alle andre vet, da har du google vis du absolutt lurer så fælt. kan jo heller lære noe andre ikke har funnet ut" sa en lur eldre kar jeg kjenner men helt rett i det att stor grunn til "drop-out" er ren latskap idag. dessverre alt for få som skaper noe. ikke rart skatten er dyr. det er litt en av hovedgrunnene jeg ønsker en dame fra øst europa. eg har oppfattet av erfaring en helt annen arbeidsmoral/vilje og rett og slett damer som har mye mer bein i nesa. så klart har vi det her til lands og men for og si det sånn. så er det langt imellom disse spesielt i min alder Alle de som har en grad fra høyere utdanning, har funnet opp noe de ikke har lært av andre.... Det gjøres via hovedoppgaven, masteroppgaven eller doktorgradsavhandlingen. Så høyt utdannede kan i alle høyeste grad noen andre ikke kan. Men det kan jo hende du mente høyere utdanning var fullført vk2 på yrkesskolen.. Anonymous poster hash: a9003...f5a ja det vil jeg gjerne like og se tallene på. en masteroppgave som ikke er egentlig en kopi av andres svar og meninger. jeg kan godt tro det kommer noen nyskapende fritt tenkte mennesker der og men har særdeles liten tro på att tallet er høyre fra bi enn husmorskolen. forøvrig så legger jeg tråden død da jeg fant min ukrainske skjønnhet legger og med en liten link som et humoristisk innslag http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/ Du har altså ikke peiling på hva som kreves i en masteroppgave eller noe slikt.... Da er vel vk2 for høyt for deg... Anonymous poster hash: a9003...f5a vell jo det er jeg meget klar over. men evnen til og få det på papir og stjele litt tanker her og der kan alle gjør. eg vil gjerne ta ett eksempel på hvorfor jeg mener en masteroppgave er en blaff i mine øyne. jeg har arbeidet frivillig på dugnad med og starte en gammel gruve her i landet. vi var en gjeng på dette og samtidig 2 stykk utenifra som hadde dette som masteroppgave som fikk bli med. alle var flinke til og stå på absolutt alle og fikk gjennomslag. alt var gjort på dugnad og inntekt er kun nok til utgifter ikke lønn. disse to studente tok master i arkitektur. og fikk en høyt rangert pris og gode premier for sitt arbeide. hele ideen demmes var grusomt flott på papiret. og der stopper det. for evaluert ca kostnad for gjennomføring var godt og vell hele 500 millioner kroner. i en bitteliten bygd med ca 815 passerende biler kver dag. kort sagt så ville den investoren gått i ett virkelig tap. og attpåtill det så hadde de planer om svær konsert hall inne i gruven. jeg vet ikke hvor mange som har vært i en gruve her, men du skal bøle lenge for og få stilt inn instrumenter i den kulda. det trenger man ikke akkuratt mastergrad for og skjønne! altså kort sagt. En prisbellønt master oppgave kan være så flott en vill for min del. men det hjelper jo absolutt ingenting når de ikke klarer og skape noe reelt noe som er godt gjennomtenkt og gjennomførbart. jeg er sikker på hadde man satt en tidligere gruvearbeid fra gruva der til og skape museumet og planlegge det. så hadde denne gruva garantert vær reel og en skikkelig Gullgruve Jepp. Jeg hadde rett. Du vet absolutt ingenting om masterfagoppgaver.... Anonymous poster hash: a9003...f5a Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Kort sagt, hun jeg er sammen med nå er ukrainsk. Hun er utdannet psykolog (Ukrainere er det fjerde høyest utdannede folkeslaget i verden), og mye flottere enn noen norsk dame jeg hadde fått haha. De har kort og godt helt andre prioriterer i livet enn de fleste norske kvinner har og verdsetter gode, ærlige, snille menn. Kontra vestlige kvinner som ofte lider av bad boy syndrom. Jeg erfarte det samme. Har sliti hele ungdommen og 20årene med å få dame, og hadde aldri vært i noe forhold. Når jeg reiste alene på ferie til Israel, ble jeg sjekka opp av en kvinnelig Israelsk soldat, og hun oppgav de kvalitetene ved meg som nettopp gjør det vanskelig for meg i Norge: Jeg er nerdete, rolig og snill. Dama mi nå er heller ikke norsk, men har bodd mange år i Norge, og jeg traff henne her. Endret 18. februar 2016 av Drogin 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jepp. Jeg hadde rett. Du vet absolutt ingenting om masterfagoppgaver.... Hva med å ta den diskusjonen i en annen tråd... Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Kort sagt, hun jeg er sammen med nå er ukrainsk. Hun er utdannet psykolog (Ukrainere er det fjerde høyest utdannede folkeslaget i verden), og mye flottere enn noen norsk dame jeg hadde fått haha. De har kort og godt helt andre prioriterer i livet enn de fleste norske kvinner har og verdsetter gode, ærlige, snille menn. Kontra vestlige kvinner som ofte lider av bad boy syndrom. Jeg erfarte det samme. Har sliti hele ungdommen og 20årene med å få dame, og hadde aldri vært i noe forhold. Når jeg reiste alene på ferie til Israel, ble jeg sjekka opp av en kvinnelig Israelsk soldat, og hun oppgav de kvalitetene ved meg som nettopp gjør det vanskelig for meg i Norge: Jeg er nerdete, rolig og snill. Dama mi nå er heller ikke norsk, men har bodd mange år i Norge, og jeg traff henne her. Nice Damer i andre land har helt andre prioriterer. Ofte sier folk tullete ting som at likestillingen har gått for langt - men det tror jeg ikke noe på. Det er snarere det at forholdskulturen vår er på ville veier, og man verdsetter egoisme og narsissisme f.eks og det har blitt en bruk og kast mentalitet i dating-verdenen. Har vært sammen med noen flotte norske jenter også, men synes det blir stadig færre av dem. Der er det Tinder for alle penga, og mine kvinnelige venner er jo mer overfladiske enn mine mannlig venner... når i all verden skjedde det? :O 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (...) Ofte sier folk tullete ting som at likestillingen har gått for langt - men det tror jeg ikke noe på. (...) Når man sier likestilling har gått for langt(noe jeg gjerne sier), snakker man ikke om holdninger blant kvinner men om ting som at man fortsatt få fordeler(kjønnspoeng) under utdanning selv om man ikke går inn i de fagene med mest skjev fordeling, man gir ikke guttebarn like bra beskyttelse under loven som det jentebarn har(kjønnslemlestelse) og holdninger slik vi har sett rundt diskusjonene om kvinnelig verneplikt de siste årene. Når KrF stemte mot universal verneplikt brukte Knut Arild Hareide dette som begrunnelse: "Det er av hensyn til likestillingen", trenger man ett klarere eksempel på at noen ganger går "likestillingen" for langt? At et flertall av norske kvinner er ubrukelige har ingenting med likestilling å gjøre, men er resultat av ett samfunn som lærer de at de er overlegne menn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Kort sagt, hun jeg er sammen med nå er ukrainsk. Hun er utdannet psykolog (Ukrainere er det fjerde høyest utdannede folkeslaget i verden), og mye flottere enn noen norsk dame jeg hadde fått haha. De har kort og godt helt andre prioriterer i livet enn de fleste norske kvinner har og verdsetter gode, ærlige, snille menn. Kontra vestlige kvinner som ofte lider av bad boy syndrom. Jeg regner med du ikke drar alle under en kam, men må bare påpeke det... Hvilke prioriteringer er det hun har, som en norsk kvinne, i følge deg ikke har? Selv har jeg ikke skjønt hvorfor norske kvinner får så mye pepper. Nå er ikke jeg verdens mest sosiale person, sitter for det meste for meg selv og tør ikke gå inn i et nytt forhold pga svært dårlig erfaring. Jeg var sammen med en norsk mann, som jeg så på som verdens beste, jeg var så snill og god mot han, verdsatte han, gjorde alt for at han skulle ha det bra. Etter et halvt år eller noe viste det seg at han hadde løyet meg mye oppi ansiktet, drev med rus bak ryggen på meg, flørtet med andre damer og masse annet. Jeg var så forelska at jeg så det ikke dessverre og trodde jo bare godt om han. Jeg tok det opp med han, vi snakket om det på en grei måte og han sa han skulle skjerpe seg av eget initiativ, jeg ba han aldri gjøre noe, men sa hva jeg syntes og alt sånt. Løy han igjen? Ja, det gjorde han. Og dette gjorde noe med meg. Jeg gikk ifra å være den søteste jenta i verden til å bli ei hinsides gal kjerring som ikke taklet at han la mobilen på bordet med skjermen ned og måtte sjekke gjennom PCen hans for å finne bekreftelse på at han ikke var utro. Jeg mistet meg selv totalt i det forholdet og prøver sårt å finne tilbake til meg selv. Jeg har alltid blitt utnyttet av menn for godheten min, jeg har vært snill og søt men tiltrukket meg feil type menn tydeligvis. De har virket så snille og gode på overflaten, sagt så mye fint, og så bare gjort meg vondt. Og jeg tenker nå at alle norske menn er løgnere og er ikke i stand til å være monogame i et forhold. Jeg prøver å skjerpe meg da, for jeg vet at det er ikke sånn, men siden jeg har så dårlig erfaring er jeg redd jeg aldri får oppleve kjærlighet igjen. Men så er ikke jeg tiltrukket av utenlandske menn heller, jeg har sjeldent sett en spanjol eller engelskmann som jeg har blitt tiltrukket av. Russere og polakker kan være ganske kjekke, men ikke så kjekke som en nordmann kan være. Svensker er jo greie også, men uansett. Jeg blir lei meg når jeg leser at norske kvinner er så fæle og at vi har så dårlige verdier og alt det der, jeg føler meg jo ikke truffet for jeg er ikke sånn, men om jeg blir behandlet dårlig i et forhold hvor jeg gjør alt jeg kan for at mannen skal ha det bra, så er det klart jeg blir sånn. Jeg har gode verdier, har et stort hjerte og er veldig omsorgsfull, men jeg er ganske sårbar og tåler ikke så mye før jeg blir usikker på et forhold. En feil er en feil for mye og jeg har vansker med tillit på grunn av mine erfaringer. Nå babler jeg mye her og jeg vet ikke helt hva poenget mitt er sånn egentlig. Kanskje det at der er en grunn til at norske kvinner kan være usikre, at det er en grunn til at man plutselig forandrer seg i et forhold og i mange tilfeller greier ikke mannen å se hva feilene hans gjør med dama og forholdet. Det gjorde ikke eksen min eller noen av de andre mennene jeg har vært med iallefall. Er det da jeg skal si at alle norske menn er trangsynte og ser ikke lengre frem enn til tuppen av nesetippen sin? Nei, for jeg vet der finnes gode menn der ute som ikke vil såre meg, men det er vanskelig å finne dem når jeg av natur trekker til meg drittsekker. Jeg forstår ikke hvorfor. Vil ikke ha en "bad boy", men en snill og god mann. Anonymous poster hash: 6e81c...6da 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Nei, jeg mener absolutt ikke alle. Ingen er like. Det er jo generaliseringer det er snakk om her. Altså mener jeg at norske kvinner generelt er sånn, og kvinner ifra Øst-Europa generelt er sånn. Men selvsagt ikke alltid. Du kan være helt sikker på at det er mange av gutta her på forumet som er greie og gjerne vil møte en jente som deg, inkludert meg, om jeg ikke var tatt. Jeg vil faktisk anbefale deg å finne deg en litt nerdete fyr eller en som ikke er en sosial sommerfugl. Han vil nok sette langt mer pris på deg og gi deg den stabiliteten du trenger.Generelt vil jeg si norske kvinner liker bad boys. Tror det er vestlig kultur som har gjort det slik. Vi bor i relativ trygghet men idealiserer rebeller og antihelter og spenningen assosiert med dem. Norske damer er også ekstremt opptatt av utseende. Jeg vil påstå at de per i dag er mer opptatt av utseende og sixpack hos gutter, enn norske gutter er av utseende på jentene. I andre land hvor ting er mindre trygge, hvor mennene har stor valgfrihet, er mye utro, og mange drikker veldig mye alkohol (og ikke bare helgefyll) - så ønsker kvinner seg en snill, god og stabil mann. Og andre ting kommer lengre bak. Kort og godt prioriteter. Endret 23. februar 2016 av misanthrope 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Personlig synes jeg at norske kvinner er bedre enn de fra øst-europa. Norske damer er ikke like brå og kalde som de øst-europeiske damene jeg har møtt. Så jeg vil si at skulle jeg velge hadde valget vært lett norske damer > øst europeiske. Endret 23. februar 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Nei, jeg mener absolutt ikke alle. Ingen er like. Det er jo generaliseringer det er snakk om her. Altså mener jeg at norske kvinner generelt er sånn, og kvinner ifra Øst-Europa generelt er sånn. Men selvsagt ikke alltid. Du kan være helt sikker på at det er mange av gutta her på forumet som er greie og gjerne vil møte en jente som deg, inkludert meg, om jeg ikke var tatt. Jeg vil faktisk anbefale deg å finne deg en litt nerdete fyr eller en som ikke er en sosial sommerfugl. Han vil nok sette langt mer pris på deg og gi deg den stabiliteten du trenger. Generelt vil jeg si norske kvinner liker bad boys. Tror det er vestlig kultur som har gjort det slik. Vi bor i relativ trygghet men idealiserer rebeller og antihelter og spenningen assosiert med dem. Norske damer er også ekstremt opptatt av utseende. Jeg vil påstå at de per i dag er mer opptatt av utseende og sixpack hos gutter, enn norske gutter er av utseende på jentene. I andre land hvor ting er mindre trygge, hvor mennene har stor valgfrihet, er mye utro, og mange drikker veldig mye alkohol (og ikke bare helgefyll) - så ønsker kvinner seg en snill, god og stabil mann. Og andre ting kommer lengre bak. Kort og godt prioriteter. En "utlending"(fransk) kvinne skriver om nettopp dette i vg i dag "Norske kvinner som sier at de vil ha en mandig mann, tror at de kan få i pose og sekk." http://www.vg.no/nyheter/meninger/kjoenn-og-identitet/hva-vil-norske-kvinner-egentlig-ha/a/23632024/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå