Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Sol... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hei, Alec. Det er en meget fin bildeserie du presenterer her, og det ser ut til at du har full kontroll over eksponering og skarphet / dybdeskarphet ! Kameraet i den benyttede innstillingen gir et godt kontrastnivå med imponerende godt bevarte detaljer i skyggepartiene. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Solskinnsbilder i svart/hvit går bra det også, noe du viser her. V1 min favoritt her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Fint andre tar slike vinterbilder så slipper jeg å bevege meg ut i snøhaugen og kulda. Men flott å se på kan det jo være. Her velger jeg meg V3. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Imponerende kontraster på disse bildene. Er det slags HDR-teknikk du har benyttet her? Uansett flotte snø/vinterbilder dette! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Ragnar , Roar og Fredrik !!!! Det er ikke HDR men en innstilling i kameraet som heter fulltone mono . Kameraet tar tre bilder i rask rekkefølge og lager et bilde av de tre . Det kan kanskje være at teknikken bak dette har noe felles med HDR . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg velger meg V2 jeg. Synes det var fin svung der! Og fin himmel. V1 har en litt uheldig trekant oppe i høyre hjørne, utafor treet liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg velger meg V2 jeg. Synes det var fin svung der! Og fin himmel. V1 har en litt uheldig trekant oppe i høyre hjørne, utafor treet liksom. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Ser at den trestammen som svinger seg inn i bildet lager en lys trekant i øvre høyre hjørne Prøver en ny beskåret versjon -v4 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg