jompa25 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Er det vits å bytte ut en plasma tv fra 2008 (samsung ps50a416c1cxxe 50") til suhd tv? Eller kan det Være lurt å vente noen år til? Tenkte på denne modellen Samsung UE55JS8005 55" (11999,- hi-fi klubben) Lenke til kommentar
Arto Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Har du en plasma som fungerer bra ville jeg tenkt meg om to ganger. Gikk fra 42" Panasonic Plasma fra 2007 til en Panasonic 55 cx725 sist uke og er ikke veldig imponert. Sliter med og få den til å vise like gode og naturlige farger som min gamle plasma og sd-sendinger blir gjengitt så dårlig at det ikke vil bli sett på. Vet ikke om den er den større og høyere oppløste skjermen som avslører svakheter ved tv kanalenes sendinger eller hva. 4k fra Youtube ser bra ut dog. Har ikke testet blu-ray enda. Jeg får ta noen kvelder til med justeringer før plasma`n eventuelt åker inn i stua igjen :-/ Edit. Testet ut mer nå, blu-ray ser MEGET bra ut, gode hd-sendinger ser også bra ut, sd-sendinger ser ikke bra ut. Tv`n er langt mindre overbærende med dårlig materiale enn min gamle plasma var. Så jeg får frikjenne tv`n og legge skylden på innholdsleverandørene, potensialet i skjermen ser ut til å være veldig høyt. Jeg fortsetter å trimme bildeinnstillingene, CX725 beholdes og gamle gode plasma`n selges. :-) Endret 1. mars 2016 av Arto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå