blueboy2451 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvilken mod-chip til x-box ville dere annbefale? Hvorfor? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Alladin Advance! God kvalitet Mulighet for å skru på konsoll uten chip via bryter (for dem som bruker live) Rimelig Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Må si meg enig med forrige poster. Alladin Advance, men pass på at det er siste versjon, altså Alladin Advance 64. Personlig bruker jeg X-killer v3 på versjon 1.0-1.3 og Alladin Advance på 1.4-1.5. Begge har innebygget bryter istedetfor den eksterne og begge kan flashes med nye bioser. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nei huff. Beste chippen: X-BIT! Den har 2mB flashminne, USB-grensersnitt til PC for flashing, enkel NO solder install (hvis en vil), der pogopinsene er fjærbelagte for å få full stabilitet. Chippen kom ut for et par måneder siden. Selv er jeg storfornøyd. Ikke kjøp chipper som ikke kan programeres med PC'n! Tenk om du en gang feilflasher! Da må du sende chippen inn! Xbit kan du kjøpe her: Divineo Et alternativ til X-bit er en Xecuter 2.2 eller 2.3 PRO versjon! Men disse har ikke USB, men parallel, og har kun 1mB flashminne. Lenke til kommentar
blueboy2451 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Har sett på xbit men jeg skjønte ikke så mye av hvordan man får flasha chippen o.l. Har ikke x-box(enda) så jeg er helt grønn på dette området. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har Executer 2 og er veldig godt fornøyd med den. Den gjør alle de tinga jeg trenger og har behov for. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det lov til å snakke om slikt her da?Om mod chips og slikt Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Modchip er FULLT lovlig. Det er dem man har I den som kan være ulovlig SAmme problematikken kan en finne i de fleste kategorier, f.eks CD og DVD brennere.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har sett på xbit men jeg skjønte ikke så mye av hvordan man får flasha chippen o.l. Enkelt; Koble chippen til USB porten og starte programmet, og legge inn bios fil. TADA! klar til installasjon i xbox! Du kan jo også koble den til PC mens den står i xboxen, men dette er jo bare trasigt =) (Når den er ferdig montert, er det tilkobling til chippen bak xboxen.) Lenke til kommentar
blueboy2451 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 på siden dems står det "nvisage a completely solderless* solution compatible with V1.0, V1.1, V1.2 and V1.3, from all three territories, which can be enabled or disabled with a flick of a switch." Hvis jeg kjøper x-box nå får jeg jo v.1.4 Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 på siden dems står det "nvisage a completely solderless* solution compatible with V1.0, V1.1, V1.2 and V1.3, from all three territories, which can be enabled or disabled with a flick of a switch." Hvis jeg kjøper x-box nå får jeg jo v.1.4 Hva gjør jeg da? Da logger du deg på mrmodchips.com og bestiller den nyeste Xecuter brikka, den støtter V1.4, er du så heldig og får en version 1.5 xbox, så flasher du brikka med biosen til evox og du er i gang. Lenke til kommentar
blueboy2451 Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Det holder med å bare kjøpe chippen? Trenger ikke noe actionreplay eller noe? Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Støtter ikke X-B.I.T. 1.5? Skal kjøpe meg xbox snart men lurer litt på om jeg skal ha X-B.I.T. eller Executer 2.3 Pro, men sto noe No solder spring loaded connectors; betyr det at du ikke må lodde på de 10 ledningene eller hvor mange det er bare sette dem nedi eller? Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ok fant ut svaret på det ene jeg lurte på om X-B.I.T. men lurer fortsatt på om den fungerer for v 1.5 av Xbox? Fant uansett svar på mange andre spørsmål her Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ok fant ut svaret på det ene jeg lurte på om X-B.I.T. men lurer fortsatt på om den fungerer for v 1.5 av Xbox?Fant uansett svar på mange andre spørsmål her på 1.5 xboxer må du lodde noe, for det har noe med jording å gjøre.. er ikke sikker på hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå