Gå til innhold

Huset i snøen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt et julekort som kan sendes om noglen måneder for snart er vi der igjen.

Snedig å plassere huset i en trekant innrammet av to triangler.

Hva trafikkuhell angår så hadde jeg en del av dem jeg også gjennom min 25 år ved sporvognspakene, men heldigvis aldri noen mjuke trafikanter. Men noglen mosa biler som ikke holdt vikeplikten sin blei det jo.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Fin komposisjon med bartrærne som "rammer inn" huset og hagen og avgrenser motivet !

Den svakt blålige fargetonen gir ro i bildet.

Jeg håper at du slapp å gå hjem etter det ublide møtet med uoppmerksom / utålmodig (?) medtrafikant !

M v h

Albert.

Hei Albert! :)

Takk så mye for god tilbakemelding.

Når jeg kommer kjørende i 80km/t på forkjørsveg, med tett møtende trafikk, og det kommer en idiot og kaster seg ut i vegen 10m forran meg, da er det godt at instinktene virker skal jeg si deg :scared: ! Å treffe møtende traffikk var uaktuelt, så idioten måtte få seg en kakk på framskjermen...jeg kom jo forbi i større fart enn han hadde.  Begge bilene var i kjørbar stand etter uhellet og ingen liv ble ødelagt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fin fargetone i bildet. Svart/hvit uttrykk (i farger ?)

Godt utsnitt og himmel med litt liv i. Bra. Ang påkjørsel: Materielle skader kan en tross alt leve med.

Mvh Ragnar

Lekker fargeløs gjengivelse, akkurat som det ofte oppleves enkelte ganger om vinteren. fin vinterstemning. :)

Flott komponert bilde med en fin innramming , fint lys og fin vinterstemning.

Mvh

Alec

Fin innramming av vinterlandskap :)

A nice picture, house in snow, lady Helene

Have a nice day!

Leif

Absolutt et julekort som kan sendes om noglen måneder for snart er vi der igjen.

Snedig å plassere huset i en trekant innrammet av to triangler.

Hva trafikkuhell angår så hadde jeg en del av dem jeg også gjennom min 25 år ved sporvognspakene, men heldigvis aldri noen mjuke trafikanter. Men noglen mosa biler som ikke holdt vikeplikten sin blei det jo.

Roar

Flott innramming og stemningsfullt bilde.

Liker fargetonen her.

mvh Fredrik

Hei alle sammen! :)

Hyggelig dere stikker innom og kommenterer!

Det er jo flott med denne snøen, sett fra en fotografs ståsted, men jaggu skaper den mange problemer også. Nå har det lavet ned i ei ukes tid her, men nå melder de plussgradet opp mot 8 pluss til helga, da skal det nok bli gøy tenker jeg!

Ha en fortsatt fin dag! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...