Konsul Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, har laget denne spørreundersøkelsen for å finne ut mer om hva folk synes om å handle mat på nett. Setter pris på alle svar! http://goo.gl/forms/IJRHr0XLla Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Har fått en del morsomme svar i kommentar feltene. Hittil kunne 91% tenke seg å kjøpe fra matvarer fra mobil app. Jeg er spent på om meningene om pris holder seg slik de er nå. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Er det stor prisforskjell på det folk kunne tenke seg å betale for å få matvarene levert på døra? Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Er det stor prisforskjell på det folk kunne tenke seg å betale for å få matvarene levert på døra? Nei, faktisk veldig likt! Jeg kan poste mer detaljert når alle har fått svare, slik at de ikke blir påvirket 1 Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Hvem er du? Jeg er en grunder som prøver å gjøre en spørreundersøkelse for å vurdere markedet på kjøp av matvarer på nett. Har kommet mange aktører og nå kommer snart coop på markedet. Tror det er mange spennende oppstartsmuligheter innenfor delingsøkonomi og on-demand kulturen! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Takk gud for at denne undersøkelsen kom nå. Om et par måneder så hadde jeg måtte krysse av for aldersgruppen over 34 år. Og jeg føler meg ikke gammel nok til det enda. 1 Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Takk gud for at denne undersøkelsen kom nå. Om et par måneder så hadde jeg måtte krysse av for aldersgruppen over 34 år. Og jeg føler meg ikke gammel nok til det enda. Haha, gratulerer! Jeg burde kanskje ha laget litt bedre aldersgrupper Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 52 % av de som har svart er kvinner. Dårlig gutta, nå må vi ta oss sammen Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 52 % av de som har svart er kvinner. Dårlig gutta, nå må vi ta oss sammen Når poster du resultatet av undersøkelsen? Lenke til kommentar
Konsul Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Det kommer fortsatt resultater inn. 50% av svarene kom i dag. Jeg poster nok iløpet av uken Jeg kan oppsummere kort. Mange kunne tenke seg å kjøpe på nett (70%), men gjør ikke det i dag (91% handler bare fysisk). Jo eldre man er jo mer er man villig til å betale for å handle på nett. Kvinner er mer betalingsvillige enn menn. Det er stor variasjon på hvor ofte nordmenn handler og det er ca jevnt utover fra 1 gang i uka til hver dag. Man handler for ca 1500 kr i snitt i uken, uavhengig av hvor ofte man handler. Tanken min er å starte en bedrift myntet mot levering av mat på nett også bruke disse resultatene til å lage en bra løsning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå