OlaTK Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ja det kommer ingen lyd fra min venstre høytaler. Sånn er det også med headsettet, så det kan ikke være høytalerne sitt problem. Jeg har et MSI KT4V HK med innebygget lydkort. Holder på å laste ned nyeste drivere nå, men det er ikke sikkert det er det som er problemet. Noen som har et forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvis du har vært litt røff med kontaktene på HK kan det være en lodding som er gått opp. Dette er dog lite sannsynlig, jeg holder en knapp på enten driverproblemer eller rett og slett defekt hardware. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ofte er det så simpelt som at lyden er panorert til en side: Start -> kjør -> sndvol32 Sjekk panoreringene, at de står på midten mvh bfisk Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 panoreringen er på midten. Jeg har nå tatt en formatering + lagt inn nyeste drivere, men det er fortsatt bare lyd fra den ene siden. Kan det da være som muffe sier? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dersom alle panoreringer er midtstilte, drivere er ok osv, ville jeg nok også holde en knapp på defekt maskinvare. bfisk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hmm, hva med at du har vært litt for hard mot ledningene fra lydkortet til høytalerene/headsettet, kansje du har dratt litt for hard i de? ikke vet jeg bare kom med et tips Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Eller så kan du prøve å stappe pluggen helt inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå