ethomassen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg fryser..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Elisabeth. Skarpt og fint bilde av en svarttrosthann som reiser fjærene for å "få plass til" et isolerende luftlag ! Enkelte eksemplarer av typiske trekkfugler, - deriblant troster, har blitt stamfugler, - antagelig på grunn av flere påfølgende varme vintre. Når kuldeperiodene blir lange og harde, - sånn som det har vært i Sør-Norge den siste tiden, risikerer en del av disse fuglene å dø på grunn av de lave temperaturene og matmangel. Vi kan bidra til å redusere slike tragedier ved å legge ut solsikkefrø og annet fòr tilpasset de ulike fugleartene. M v h Albert. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Elisabeth. Skarpt og fint bilde av en svarttrosthann som reiser fjærene for å "få plass til" et isolerende luftlag ! Enkelte eksemplarer av typiske trekkfugler, - deriblant troster, har blitt stamfugler, - antagelig på grunn av flere påfølgende varme vintre. Når kuldeperiodene blir lange og harde, - sånn som det har vært i Sør-Norge den siste tiden, risikerer en del av disse fuglene å dø på grunn av de lave temperaturene og matmangel. Vi kan bidra til å redusere slike tragedier ved å legge ut solsikkefrø og annet fòr tilpasset de ulike fugleartene. M v h Albert. Vi har en hel liten flokk som vi mater med brød gryn og en masse med små gravensteinepler hver dag nå. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ja, de gjør'n nok. Jeg har for tiden 4 slike som valfarter min balkong for tiden. Ser ut til at du har truffet godt med skarpheten og det fine lyset i øyet. Kanskje kunne du få ut litt mere konturer i det gjengrodde sorte hvis du lyser opp litt separat. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Et flott bilde dette med en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Takker for respons. Måtte ta bildet fra inne i stua,,da jeg ikke turde å åpne vinduet først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg