Rolf Kristensen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Cats in work Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Ikke akkurat særlig "pusete" ;-) God glød i bildet! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Bra reklamebilde for Cat det her Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Rolf. "Forskjellen på gutter og menn er størrelsen på leketøyet", heter det jo, og jeg har virkelig sansen for STORE anleggsmaskiner, - jo STØRRE desto bedre ! Å se hvordan bygninger blir revet med enorme maskiner som dytter, trekker, klipper og tygger jern, stål, betong og stein til småbiter, er en mektig opplevelse. Et virkelig flott "action"-bilde, Rolf. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 La ikke merke til denne aktiviteten da jeg kjørte forbi der på fredag. Meget godt observert, både i forhold til de mange Cat`s som opererer der, og i forhold til selve aktiviteten med nedrivingen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Et herrrlig bilde! Her er det skikkelig dommedagsstemning! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Søtt profilbilde forresten Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Nice working picture Rolf ? Have a nice day! Leif ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 .... og jeg som trodde det var en gjeng med arbeidsmaur som holdt på der nede. Her fikk jeg av en eller annen grunn en slags tanke om en romfilm el.l. Kanskje fordi romvesener ofte blir fremstilt som maskiner eller roboter. Fint utsnitt som gjør at et motiv som fort kunne bli oppfattet som rotete har blitt et likandes bilde - litt spennende. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for både de hyggelige og de morsomme tilbakemeldingene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg