vesletun Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Skal kjøpe med scanner for vhs cover. Hva skal jeg kjøpe av enkel scanner eller multiscanner laser eller blekk. Pris enkel skanner Vs multiscanner. Har null peilig. Håper på svar. Endret 19. januar 2016 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Ingen som har noe råd. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Du gir ingen begrensninger eller sier noe om hva som er viktig for deg. Stort sett alle scannere eller kombiprintere vil kunne brukes til den jobben du beskriver. For å si det sånn, har du ubegrenset budsjett så kjøper du en dyr en, enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 skanne vhs covere og publisere di på en facebook gruppe. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 skanne vhs covere og publisere di på en facebook gruppe. Om det er eneste kravet du har så kan du like gjerne gå for billigste alternativ. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) kan denne brukes tll å skanne vhs covere og publisere det på en facebook gruppe. Har null peiling. Kom med bilig multi skriver eller lasser skriver. Hva er mest gunstig å kjøpe. https://www.komplett.no/product/838030/datautstyr/skrivereskannere/multifunksjonsskriver/epson-expression-photo-xp-760 Endret 19. januar 2016 av vesletun Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Du skal ha scanner uten printer. Scanner med printer er helt høl i hue, for den kan finne på å nekte å scanne hvis det er det minste "problem" med skriveren. Prøv den billigste: https://www.komplett.no/product/832341/datautstyr/skrivereskannere/skannere/canon-canoscan-lide120 Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Takker da vet jeg det. Da prøver jeg den Emancipate Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Kan Canon CanoScan LIDE120 eller 220 kobles til Canon PIXMA iP4700 skriver eller finnes det andre skannenere som kan kobles til Canon PIXMA iP4700. for utskrift. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Spørs om du får koblet de sammen direkte. Men du kan jo scanne til PC og printe fra PC. Endret 20. januar 2016 av Complexity Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Ja visst kan jeg det. At jeg ikke har tenkt på det Endret 20. januar 2016 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Hva er forskjellen på Canon CanoScan LIDE120 og 220. Endret 20. januar 2016 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Ingen som har et svar. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Overraskende nok er det ingen som jobber for deg her Og siden du så sarkastisk klarte å finne google i innlegg 11 så klarer du helt sikkert å bruke google til innlegg 13 også.... 1 Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Fy f**n beklager da. Er det slik du bruker å svare folk. Har du hatt en dårlig dag eller er du bare slik. Likker ikke svaret ble skuffet. Follk son svarer slik burde ikke fåt svare noe mere her. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Så dette var ikke ment sarkastisk? Med trykk på to ord samt linket til Google. Virker rimelig frekt det og når folk faktisk prøver å hjelpe deg. Og samtidig, stiller du spørsmål i forumet så vil stort sett noen kunne bidra en eller annen gang. Ingen her får betalt for å svare på spørsmål og det er da tilfeldig hvem som svar og når du får svar. Det er ikke gitt at du får svar i løpet av en time og når du faktisk purrer i samme tråd etter en time - så fremstår det for meg masete og kanskje litt vel kravstort. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Er vel og en regel her på forumet som sier at man ikke skal "bumpe" en tråd før det har gått minst 24 timer. 2 timer er litt vel kort. Dette forumet er gratis å bruke, og folk får ikke noe betalt for å hjelpe deg så du burde være taknemlig for alle svar du får. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Er da det. Har fåt mye hjelp her og det er jeg takknemlig for.Også på denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå