Schreiber Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Kjøpte bilen for ca ett år siden, så dette er første vinter med den. Har ikke hatt bruk for motorvarmer før, men skal på EU-kontroll fredagsmorgen. Da blir jo spørsmålet hvor jeg finner motorvarmeren? Har ikke sjekket så nøye ennå, men tenkte å spørre på forumet før jeg sjekker (den enorme) manualen eller går ut i kulda. Lenke til kommentar
snip Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Har du motorvarmer da? Eller tenker du på tilleggs varmen på bilen. Så kupen skal bli fortere varm når du starter bilen. Og hva har det med EU å gjøre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Vil tro det er motorvarmer, ja. Tenker på motorvarmer for å få start på bilen når det er kaldt. Det har strengt tatt ikke noe med EU å gjøre, men det er svært viktig å få start på bilen når jeg skal på EU-kontroll. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Enten har du vel en stikkontakt i fronten om det en defa-pakke du har. Om det er Webasto bør det ha fulgt med en fjernkontroll. En liten sak med to knapper, on og off. Kan også finnes via klimakontrollmenyen i infortainmenten. Lenke til kommentar
snip Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Om det er å få start på bilen du tenker på. Så er det glødding som avgjør om du får starte bilen. Eller batteriet. Du kan også ha feil på andre ting men da må du inn,med vag com. Og lese av bilen. Da ser du om glødepluger er dårlig og evt. Andre ting. Ellers så har du kun innebygget varmer til å få fortere varme i bilen som er heilt normalt at nyere biler har. Ellers så er det som Gromle skriver. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Enten har du vel en stikkontakt i fronten om det en defa-pakke du har. Fant en liten luke på støtfangeren, men klarte ikke å få den opp. Skal prøve igjen i morra når det er dagslys. Om det er å få start på bilen du tenker på. Ja, det er å få start på bilen i kulden, derfor spør jeg hvor jeg finner motorvarmeren. Dsv den greia vi setter en ledning i for å varme motoren når det er kaldt. Lenke til kommentar
snip Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Enten har du vel en stikkontakt i fronten om det en defa-pakke du har. Fant en liten luke på støtfangeren, men klarte ikke å få den opp. Skal prøve igjen i morra når det er dagslys. Om det er å få start på bilen du tenker på. Ja, det er å få start på bilen i kulden, derfor spør jeg hvor jeg finner motorvarmeren. Dsv den greia vi setter en ledning i for å varme motoren når det er kaldt. Den er på frontfangern på bilen er sikkert den lille luken du har funnet som har fryser fast. Ta en pose med varmt vann og hold den inntil lukken. Det skal følge med en kabel til bilen. Denne motorvarmeren intrigert fra fabrikk. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Enten har du vel en stikkontakt i fronten om det en defa-pakke du har.Fant en liten luke på støtfangeren, men klarte ikke å få den opp. Skal prøve igjen i morra når det er dagslys. Om det er å få start på bilen du tenker på.Ja, det er å få start på bilen i kulden, derfor spør jeg hvor jeg finner motorvarmeren. Dsv den greia vi setter en ledning i for å varme motoren når det er kaldt. Hvis luken et lakkert og sitter i den lakkerte delen av støtfangeren er det nok luken til feste for tauekrok. Lenke til kommentar
snip Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Enten har du vel en stikkontakt i fronten om det en defa-pakke du har.Fant en liten luke på støtfangeren, men klarte ikke å få den opp. Skal prøve igjen i morra når det er dagslys. Om det er å få start på bilen du tenker på.Ja, det er å få start på bilen i kulden, derfor spør jeg hvor jeg finner motorvarmeren. Dsv den greia vi setter en ledning i for å varme motoren når det er kaldt. Hvis luken et lakkert og sitter i den lakkerte delen av støtfangeren er det nok luken til feste for tauekrok. Den sitter vel rett framfor fangeren. Og til kontakten sitter ved hjørnet eller på hjørnet av fangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå