KeyanZa Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 finner det kun til ps3, kan det spilles på ps4? http://www.pressfire.no/game/56719/Dragons-Dogma-Dark-Arisen Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Ikke enda, med mindre du tar deg bryet å installerer Linux, tror den ble 'åpnet' for det en liten stund tilbake. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 ok, da får man vente, Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Mulig de kjører på med en oppussing for å skvise ut det siste som er igjen før en eventuell oppfølger. Bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Eventuell? Dragon Dogma Online har vært bekreftet lenge til PC og PS4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Eventuell? Dragon Dogma Online har vært bekreftet lenge til PC og PS4. I Japan. Ikke noen vestlig utgave (enda). Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Forøvrig et fantastisk spill. Spilt det en god del siden lanseringen på PC, liker det langt bedre enn Dark Souls serien. Dark Souls har sin sjarm men skal mye til for å slå gameplayet til Dragons Dogma. Noe av det artigste jeg har spilt siste årene. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Eventuell? Dragon Dogma Online har vært bekreftet lenge til PC og PS4. Vel, en direkte oppfølger til kjernespillet var det jeg mente Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Eventuell? Dragon Dogma Online har vært bekreftet lenge til PC og PS4. Vel, en direkte oppfølger til kjernespillet var det jeg mente Hehe, ser den. Men er en direkte oppfølger det man vil ha? Jeg villle foretrukket et nytt spill med nye personer, nye områder og ny historie. Omtrent som Dragon Age, eller Mass Effect: Andromeda. Noen koblinger til det første må det jo være, om det bare er noen karakterer osv. Men ville foretrukket noe helt nytt. Er ikke en fan av direkte oppfølgere, og spesielt ikke i spill. Da må man jo først ha spilt det første, før historien i det neste gir mening. Eneste unntaket jeg kommer på er Tomb Raider: Legend og Underworld. Slutten i TR: Legend var helt rå, og hadde en heftig cliffhanger. Men det løste de jo fint med en recap i menyen i Underworld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå