Lassern Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Sighthound Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Nydelig hund og et flott portrett! Skarpt og fint, jeg kan nesten føle pelsen dens i fingrene mine Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Myndig! ;-) Tusen takk, Gro. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Nydelig hund og et flott portrett! Skarpt og fint, jeg kan nesten føle pelsen dens i fingrene mine Tusen takk for en flott kommentar, Helene Dette gamle objektivet (og flere andre jeg bruker) har denne litt umoderne, myke men allikevel skarpe, måten å tegne motivet på, som jeg liker godt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Muligens ørlite mer luft foran snuta? Er dette hode på en av den beinrangelrasen som løper styggfort? Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Muligens ørlite mer luft foran snuta? Er dette hode på en av den beinrangelrasen som løper styggfort? Roar Takk for hyggelig kommentar, Roar. Ja, kunne kanskje hatt noen pixler til der, men dette er hele bildet. Ellers er det en whippet, en mellomstor mynde, jeg har. Og styggfort løper a. Er nok i stand til å få forenklet forelegg i 50 sona. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg