Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et spill!

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et PC spill jeg spilte da jeg var liten. Det handlet om en gutt som skulle samle inn bokstaver til et løsningsord. Dette var i jungelen, hvis jeg husker rett og det var hindringer på veien også. Det var ekorn som kastet nøtter på deg, vannet var giftig og andre dyr som hindret deg på veien. Alle disse hindringene førte til at du mistet liv. Gutten hadde brunt hår og rød t-skjorte og olabukse hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte Alex Kidd da jeg var liten, der var det et brett med jungel, noe oppe i trærne som kastet på deg og andre dyr som var farlige og tok et liv. Han var en gutt med brunt hår, rød drakt og blå sko.
Men dette var på Sega, og man samlet ikke bokstaver...

Lenke til kommentar

Spilte Alex Kidd da jeg var liten, der var det et brett med jungel, noe oppe i trærne som kastet på deg og andre dyr som var farlige og tok et liv. Han var en gutt med brunt hår, rød drakt og blå sko.

Men dette var på Sega, og man samlet ikke bokstaver...

For å pirke litt er dette Alexx Kidd in Miracle World, det første spillet i serien. Det kom til Sega Master System. Men nei, vi samler ikke bokstaver der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...