Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Lesser Adjutant Stork Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Roar. Bildene gir godt inntrykk av Lesser Adjutant Stork, og som bilde 1 viser, har den et nesten fryktinngytende utseende, og blikket gir virkelig inntrykk av at dette ikke er en vanlig "spøkefugl", - et flott portrett ! Bilde 2 viser denne digre fuglen i flukt, og dette bildet er ikke mindre imponerende, med tanke på forholdene bildene er tatt under ! Du er en dyktig fuglefotograf, Roar, - ingen tvil om det ! Evt. misêrer ved full størrelse bryr jeg meg ikke så mye om, - bilder er mest interessante når de blir betraktet ved ved normal størrelse, etter min oppfatning. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Ser du er storke- og hegremodus for tiden, og intet galt med det. Litt av et lager av kvalitetsbilder du har på hard-disken Roar. Tre bilder (kaller det tre idet V3 og 4 er tilnærmet like) med forskjellige, men interessante uttrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Ser du er storke- og hegremodus for tiden, og intet galt med det. Litt av et lager av kvalitetsbilder du har på hard-disken Roar. Tre bilder (kaller det tre idet V3 og 4 er tilnærmet like) med forskjellige, men interessante uttrykk. Mvh Ragnar V3 og V4 er presis samme bilde, ja - takket være ting som jeg ikke er herre over. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Håper ikke det er disse storkene som leverer ungene på døra. I så fall blir de da levert ferdig vettskremte. Flotte bilder av imponerende fugler, tatt av en ikke mindre imponerende fotograf Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 En meget serverdig og fin serie av kjempestorken. Pluss for interessant tekst Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Denne ser virkelig skummel ut - mange spennende bilder du har på lager Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Skumle tid! Denne spøker man ikke med....bra du satte den i ramme... Flotte bilder alle sammen Roar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Flott billedserie med interessant tilhørende tekst. Velger meg v2 med storken i fri flukt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg