t_esse Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 HeiJeg trenger å dokumentere en samtale, dvs jeg må vise til når jeg tok telefonen, og helst hvor lenge den varte. Problemet er at det er noen måneder siden så den finnes ikke på tlf. Jeg ringte operatørselskapet og spurte om jeg kunne få spesifisert faktura for de 3 siste mnd, men de sa de kun beholdt dette i en mnd. Siden jeg har månedlig faktura. Er det noen andre måter jeg kan finne ut om denne tlf samtalen? ett programm eller noe jeg kan gjøre for å finne det ut ???MVHT_esse 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Dessverre. Dersom den ikke er lagret på telefonen og operatøren ikke har tatt vare på informasjonen så er det ingen andre steder den kan ligge. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Forsøkt å logge deg inn på "mine sider" eller lignende og sett om du kan se spesifisert samtaleoversikt i en periode lengre enn 1 mnd tilbake der? Hos Talkmore kan jeg se inntil 3 mnd tilbake, f.eks. at jeg ringte kona 2. november og hvor lenge samtalen varte. Jeg kan dog bare se utgående samtaler, ikke innkommende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Ring NSA, Apple eller Google så har de alt om deg de siste ti årene - garantert. De vet trolig mer om deg enn du gjør selv..... Kanskje du har en gammel backup liggende? Kanskje gamle telefonreginger som er spesifisert ligger i søppelkassen på mailen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå