Hybelkanin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Mitt R9600 Fireblade er nå klokket til 515/360. Vil jeg få bedre resultater med denne kjøleren? Eller skal jeg bare sett på noen RAMsinks isteden? Kan jeg feste på hvilken som helst 80mm vifte? :-) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Har ingen erfarin med den kjølern du snakker om, men jeg fikk denne i dag og er strålende fornøyd 3dfxcool Jeg Kunne klokke 25mhz høyere på GPU og 20mhz høyere på minne + at den har to vifte hastigheter (velges med en kjekk bryter bak på pc`n) Har har du en test Nordichardware og enda en test TWINS:byte.de Endret 17. november 2003 av Aeternus Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Har bestemt meg for Zalman, men er det noen som vet om jeg kan feste hvilken som helst 80mm vifte på den? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du kan ikke bruke tykkere 80mm vifter enn de som bygger ut mer enn 10mm. Men du kan skifte viftegrill da... noe jeg gjorde siden zalman grillen er så harry Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Det står at vifta er 15mm på Zalmans side, men hva er det som begrenser plassen? Lenke til kommentar
Seregon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har zalman heatpipe med zalman vifte.. er ikke varmt i det hele tatt.. funker phett Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 For ikke å snakke om hvor stille den er... Likevel kjøler den godt nok. Jeg kjørte 3DMark i loop i et par timer, vifta står på 5V (kabler til det følger med), og ribbene var bare så vidt varme. Og dette er i et kabinett med veldig lite luftsirkulasjon... Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Festet ei vifte i døra som blåser rett på den. Jeg kan virkelig anbefale denne kjøleren! Kjører på 530/365 nå og den bråker likevel mindre. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 er den nye Artic Cooling på microplex bra eller??? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 er den nye Artic Cooling på microplex bra eller??? Ja, har den selv. Er helt lydløs på laveste rpm og kjøler godt Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 til dere som kjøper zalman heatpipe: sjekk for GUDS skyld om det kan være konflikter med chipset kjølerene til enkelte hovedkort. På mitt abit max3 kort fikk jeg ikke satt skjermkortet i agp-sloten pga chipset kjøleren til abit var for høy (eller zalman'en var for stor, alt etter som). Jeg måtte returnere hele greia. -s Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 til dere som kjøper zalman heatpipe:sjekk for GUDS skyld om det kan være konflikter med chipset kjølerene til enkelte hovedkort. På mitt abit max3 kort fikk jeg ikke satt skjermkortet i agp-sloten pga chipset kjøleren til abit var for høy (eller zalman'en var for stor, alt etter som). Jeg måtte returnere hele greia. -s TAKK, var rett ved å bestille denne kjøleren til mitt system med IC7-MAX3... Ingen måte å få dette til å fungere uten å fjerne standard NB-vifte...? -Haakon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hva kan dere anbefale ? zalman løsningen med vifta eller den andre kjøleren som ble linket til ? best kjøling av minnebrukker og gpu, stille og god til overklokking. hvilken av de kommer best ut. Lenke til kommentar
juXtin Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøler Arctic VGA-Silencer minnet også eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå