Arodem Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Fans jobber med å gjenskape spillet i Unreal Engine 4.Får denne store Metal Gear Solid-nyversjonen leve? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Ser veldig lekkert ut!. Konami lar det vel leve om de får implementere at spilleren kan kjøpe nye våpen og dilldall for ekte penger. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Ble nokk irritert når Konami slo ned Cease and Desist ordre på Metal Gear remaken av originale MSX spillet for 2 år siden. Om dette også får en Cease and Desist så er Metal Gear Solid V det siste spillet fra Konami som jeg kjøper. Om jeg føler at jeg absolutt må spille spillene så vil de bli piratkopiert. Konami kan forsåvidt vinne tilbake fra fansen ( meg iallefall ) og de tillater skaperne av den første remaken å fortsette. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det er Konami. Jeg forventer at de reagerer på verst mulig måte. 1 Lenke til kommentar
p2vollan Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Like greit om Konami slår ned på dette. Om disse folka er så talentfulle kan de heller prøve å lage noe nytt istedet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Like greit om Konami slår ned på dette. Om disse folka er så talentfulle kan de heller prøve å lage noe nytt istedet. Erhem. Hva med f.eks Black Mesa ? Remaken av Half Life 1 ? De som lager dette akkurat som de som lager den er virkelig glad i det originale spillet. Syns du de også heller burde laget noe annet ? Dette er snakk om fans som brenner etter muligheten om å spille spill som de allerede elsker, men på en ny måte. HL1 er og blir ett mesterverk, men Black Mesa er fantastisk. Gode selskap bør støtte fansen til å lage de spillene som de selv ikke lager sålenge det er snakk om spill som vil gis ut gratis. 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 spørsmålet er heller, vil det noen gang bli ferdig? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Like greit om Konami slår ned på dette. Om disse folka er så talentfulle kan de heller prøve å lage noe nytt istedet. Næh. Å lage nye spill er ikke på moten lenger. Like greit å holde seg til remakes fra gullalderen. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Like greit om Konami slår ned på dette. Om disse folka er så talentfulle kan de heller prøve å lage noe nytt istedet. er mye vanskligerer å lage et nytt spill en en remake, spesielt for en løst sammensatt gruppe. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Synes Konami kan kritiseres for mye, men de blr ikke kritiseres dersom de ikke ønsker at privatpersoner slipper remake. En oppusset Metal Gear vil muligens gå utover en fremtidig oppussing fra Konamis side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå