Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Vintergjester. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Torhild. Flott portrett av fòrplassens kanskje mest sjarmerende fugleart, - blåmeis. Fin positur, bra plassering i bildeflaten, meget bra skarphet, naturtro farger, behagelig lys og en uforstyrrende bakgrunn. M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Torhild. Flott portrett av fòrplassens kanskje mest sjarmerende fugleart, - blåmeis. Fin positur, bra plassering i bildeflaten, meget bra skarphet, naturtro farger, behagelig lys og en uforstyrrende bakgrunn. M v h Albert. Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Nice blåmeis, Blue Tit, portrait ? Best regards Leif ? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Nice blåmeis, Blue Tit, portrait ? Best regards Leif ? Takk takk Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Velger meg V2 her med best fargemetting slik jeg ser det. Fint komponert. Vet ikke om den tåler ørlite mer skjerping? Ikke lett å få til å sitte stille de der. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 V1 best med det litt spørrende og granskende uttrykket til den vakre blåmeisen. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Flotte bilder av "lynvingen" Torhild. Her tror jeg at jeg velger V1, som har glimt i øyet. Ikke lett å få til disse blåmeisene, da de nesten er borte før de har kommet. Bra jobba Mvh Lisbeth 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg