Rustymagus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 That Dragon, Cancer slår et slag for alvorlige temaer i spill, men holder seg stort sett på overflaten.ANMELDELSE: That Dragon, Cancer Lenke til kommentar
Anthons3n Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 PS: Linkene til anmeldelser av TWD og This War of Mine er omvendt Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Liker ideen, men blir nok hakket for mye g for min del. Står over. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Liker ideen, men blir nok hakket for mye g for min del. Står over. Gud* Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Kan "That dragon, cancer" kalles et spill? Etter å ha lest anmeldelsen, er jeg usikker på om jeg i det heletatt ville kalt det en interaktiv historie. Endret 19. januar 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har barn, blant dem en toåring som har vært mye på sykehus med diverse problemer (riktignok aldri noe livstruende), men i likhet med Jens Erik ble jeg ikke like beveget av That Dragon, Cancer som jeg hadde trodd jeg ville bli. Sekvensen der Joel ikke slutter å gråte var grusom fordi jeg selv har opplevd lignende situasjoner, men ellers var det vanskelig å bli skikkelig engasjert i historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå