rofl2 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) På min maskin fryser musepekeren til stadighet. Jeg benytter et ganske nyinstallert hovedkort (ASUS M5A78L-M og jeg mistenker problemet har noe med det å gjøre. Jeg har såvidt jeg kan forstå installert de drivere som fulgte med så jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Det er jo en plagsom irritasjon, og noe jeg ikke kan huske å ha vært plaget med tidligere. Akkurat nå, mens jeg skriver dette er problemet borte, jeg kan fyke rundt på skjermen både i dette vinduet og direkte på skrivebordet uten det minste glitch. Men så kan det komme en raptus igjen.. OS = Win7 Det kan vel også ha noe med skjermkort/driver å gjøre? Skjermkortet har jeg brukt i mange år men kan kanskje prøve å bruke DVI eller HDMI direkte fra hovedkortet, eller HDMI i steden for DVI? Akkurat nå var det en raptus - men så er det bra igjen. Endret 19. januar 2016 av rofl2 Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Om det finnes nye drivere så bør du vel laste ned å oppdatere? Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Om det finnes nye drivere så bør du vel laste ned å oppdatere? Ja jeg kan gå inn på ASUS og hente ned det som måtte finnes - det skjer vel ofte oppdateringer etter at produktet har kommet på markedet. Tror kankskje jeg allerede har gjort det, husker ikke sikkert. Men prøver. Godt forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå