Gå til innhold

****** så jeg elsker vintern :D

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså, noen ganger lurer jeg på hvordan folk kan hate vinteren...

først av alt: julen. mange datadeler og spill.

andre: kulden. gjør at overklokking når et nytt nivå...

tredje: man har endelig en grunn til å holde seg inne. man blir syk av å gå ut.

fjerde: høy sannsynlighet for å slippe en eller to skoledager, grunnet is på veien, som for så vidt kan fikses med billige is-brodder fra Geir Olsen(Clas Ohlson).

femte: nyttårsaften. man får endelig en mulighet til å ta hevn på naboen sin bikkje for at den holder deg våken hele natten.

trenger jeg egentlig å fortsette? ;)

Lenke til kommentar
altså, noen ganger lurer jeg på hvordan folk kan hate vinteren...

først av alt: julen. mange datadeler og spill.

andre: kulden. gjør at overklokking når et nytt nivå...

tredje: man har endelig en grunn til å holde seg inne. man blir syk av å gå ut.

fjerde: høy sannsynlighet for å slippe en eller to skoledager, grunnet is på veien, som for så vidt kan fikses med billige is-brodder fra Geir Olsen(Clas Ohlson).

femte: nyttårsaften. man får endelig en mulighet til å ta hevn på naboen sin bikkje for at den holder deg våken hele natten.

trenger jeg egentlig å fortsette? ;)

Nu vel, er vel for det første en del av oss som dessverre har blitt "så gamle" at man ikke får allverdens med gaver lengre ..

Overklokking har jeg aldri kommet noe lenger med om vinteren heller pga jeg kan ikke fordra å ha det kaldt på rommet, og dermed er romtemp altså omtrent den samme som om sommern, dermed ikke noe mer overklokking.

Tenk deg om hva du sier her, ER det strengt talt "livet" å sitte inne foran en pc? Personlig ELSKER jeg sommern når jeg kan gå ned å ta ett deilig bad, sitte lenge ute om kvelden uten at det er kaldt eller mørkt. Bare tenk deg; sitte på stranda med venner, grille og ta noen pils! :love:

Hvis folka dine lar deg være hjemme fra skolen pga IS PÅ VEIEN, så burde dem skjerpe seg, seriøst mann!

Hvis du virkelig må vente heeeelt til nyttårsaften med å hevne deg på bikkja til nabeon, skal jeg si deg noen ord: forderva kjøttpølse, annen mat med enten avføringsmiddel eller sprit i *grin*

Det ENESTE positive jeg ser med vintern egentlig, er muligheten for å stå på ski! :nice: Thats it.

Magnus

Lenke til kommentar
Eg og då kan eg stå på slalom pluss at cpuen min strår nå på 18* C og systemt på 25* og her e det ca. 18-19* i romet

Da lurer jeg på ett par ting, hvordan få til 18C på en cpu med 18-19C på rommet, og samtidig 25C i boksen?;) ser en liten umulighet der..

Men sommern har FOR mange fordeler til at oc om vintern kan veie opp!

Lenke til kommentar
Eg og då kan eg stå på slalom pluss at cpuen min strår nå på 18* C og systemt på 25* og her e det ca. 18-19* i romet

Da lurer jeg på ett par ting, hvordan få til 18C på en cpu med 18-19C på rommet, og samtidig 25C i boksen?;) ser en liten umulighet der..

Men sommern har FOR mange fordeler til at oc om vintern kan veie opp!

Hvis radiatoren henger ute er det ikke umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...