DraZeN Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvorfor elsker jeg vinteren ??? Jeg bare eeeeeeeeeeelsker vintern Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ...fryder meg oxo over at cpu-tempen kryper nedover i takt med utetemperaturen :-) Heia kong vinter! (Har vanntank og radiator på et luftig soverom). Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Offtopic: Hvordan orker du å ha taskbaren sånn? Bare lurer... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 og det er det eneste som er bra med vinteren da...snø sucks Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Min prosessor og mitt grafikkort blir alltid varmere om vintern det, faktisk så varmt at skjermen begynner å flimre og pcn rebooter innimellom Fordi jeg varmer opp rommet mitt med varmeovn på full styrke! : (ikke ofte det da.. bare hvis jeg fryser) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Offtopic: Hvordan orker du å ha taskbaren sånn? Bare lurer... Stussa også litt på det ser helt... sugent ut.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Offtopic: Hvordan orker du å ha taskbaren sånn? Bare lurer... Stussa også litt på det ser helt... sugent ut.. Tja... Synes det er ganske så behagelig å se på, jeg. Regner med at det er en vanesak. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvorfor elsker jeg vinteren ??? Jeg bare eeeeeeeeeeelsker vintern Hvilken PSU har du ? Må ha meg ny PSU snart og ser at du har bra tall på railene dine ! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 altså, noen ganger lurer jeg på hvordan folk kan hate vinteren... først av alt: julen. mange datadeler og spill. andre: kulden. gjør at overklokking når et nytt nivå... tredje: man har endelig en grunn til å holde seg inne. man blir syk av å gå ut. fjerde: høy sannsynlighet for å slippe en eller to skoledager, grunnet is på veien, som for så vidt kan fikses med billige is-brodder fra Geir Olsen(Clas Ohlson). femte: nyttårsaften. man får endelig en mulighet til å ta hevn på naboen sin bikkje for at den holder deg våken hele natten. trenger jeg egentlig å fortsette? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Hvorfor elsker jeg vinteren ??? Jeg bare eeeeeeeeeeelsker vintern Hvilken PSU har du ? Må ha meg ny PSU snart og ser at du har bra tall på railene dine ! Har en chieftec 360 w , som fulgte med i mitt gamle skrapa chieftec scorpio blått , så ikke ta chieftec for gitt *grin* Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 enig med DraZeN, Chieftec PSUene er najse. Jeg er fortsatt overasket over hvor godt det er! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hmmm. 4 grader ute. 32 grader på cpu når an e idle. Faktisk står PCen min for oppvarmingen av heler leiligheten min :o Ikkje noe annet som står på, bortsett fra lys seff Ca 20 grader i rommet forresten. Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 har 26grader i rommet mitt konstant. kassetempen er 29c og min p4 3ghz 800fsb er 31c idle! ikke verst til å ha 26grader i romme :-) Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 altså, noen ganger lurer jeg på hvordan folk kan hate vinteren... først av alt: julen. mange datadeler og spill. andre: kulden. gjør at overklokking når et nytt nivå... tredje: man har endelig en grunn til å holde seg inne. man blir syk av å gå ut. fjerde: høy sannsynlighet for å slippe en eller to skoledager, grunnet is på veien, som for så vidt kan fikses med billige is-brodder fra Geir Olsen(Clas Ohlson). femte: nyttårsaften. man får endelig en mulighet til å ta hevn på naboen sin bikkje for at den holder deg våken hele natten. trenger jeg egentlig å fortsette? Nu vel, er vel for det første en del av oss som dessverre har blitt "så gamle" at man ikke får allverdens med gaver lengre .. Overklokking har jeg aldri kommet noe lenger med om vinteren heller pga jeg kan ikke fordra å ha det kaldt på rommet, og dermed er romtemp altså omtrent den samme som om sommern, dermed ikke noe mer overklokking. Tenk deg om hva du sier her, ER det strengt talt "livet" å sitte inne foran en pc? Personlig ELSKER jeg sommern når jeg kan gå ned å ta ett deilig bad, sitte lenge ute om kvelden uten at det er kaldt eller mørkt. Bare tenk deg; sitte på stranda med venner, grille og ta noen pils! Hvis folka dine lar deg være hjemme fra skolen pga IS PÅ VEIEN, så burde dem skjerpe seg, seriøst mann! Hvis du virkelig må vente heeeelt til nyttårsaften med å hevne deg på bikkja til nabeon, skal jeg si deg noen ord: forderva kjøttpølse, annen mat med enten avføringsmiddel eller sprit i *grin* Det ENESTE positive jeg ser med vintern egentlig, er muligheten for å stå på ski! :nice: Thats it. Magnus Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Eg og då kan eg stå på slalom pluss at cpuen min strår nå på 18* C og systemt på 25* og her e det ca. 18-19* i romet Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Eg og då kan eg stå på slalom pluss at cpuen min strår nå på 18* C og systemt på 25* og her e det ca. 18-19* i romet Da lurer jeg på ett par ting, hvordan få til 18C på en cpu med 18-19C på rommet, og samtidig 25C i boksen? ser en liten umulighet der.. Men sommern har FOR mange fordeler til at oc om vintern kan veie opp! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Eg og då kan eg stå på slalom pluss at cpuen min strår nå på 18* C og systemt på 25* og her e det ca. 18-19* i romet Da lurer jeg på ett par ting, hvordan få til 18C på en cpu med 18-19C på rommet, og samtidig 25C i boksen? ser en liten umulighet der.. Men sommern har FOR mange fordeler til at oc om vintern kan veie opp! Hvis radiatoren henger ute er det ikke umulig. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Vett ikkje heilt eg det var det det stod på MSI PCalert 4 jallefall og det var sikker varmere enn det og Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det snør, det snør tidelibom ! Her i oslo SNØR det nå !VINTEREN ER ER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå