AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg drømmer VELDIG mye og VELDIG mye rart. I blant er det så ille at jeg våkner opp og har angst for at det faktisk skal skje, eller om jeg skal sove lenger blir jeg redd for at drømmen skal fortsette. Sliter forsåvidt med mye tanker og bekymringer, gjerne når jeg skal sove. Tar ofte litt tid før jeg sovner. Men har jeg hatt en fæl drøm natten før, er jeg redd for å gjøre det igjen. Det kan være ting som terror, kaos, jeg har blitt truet med kniv, drømmer om utroskap fra kjæresten, generelt mareritt, sjalusi, bli skadet, skadet av andre osv.. Det skal nevnes at jeg har vært igjennom mye de siste 4 årene og blant annet et turbulent forhold med vold. Mye stress, press, generelt altfor mye i forhold til hva jeg egentlig føler jeg takler, til tider. Jeg er egentlig veldig interessert i drømmer. Har lest mye om det gjennom årene og jeg vet at underbevisstheten bearbeider tanker og følelser, samt at mange drømmer har betydning. Greia er at jeg skulle ønske jeg kunne få gjort noe for å ikke drømme så mye. Og selvfølgelig vil jeg sovne lettere. Kan ta en allergipille, som gjør meg litt trøtt, men jeg sover så utrolig hardt når jeg gjør det, så jeg får problemer med å våkne. Noen som har noen tips og erfaringer?? Anonymous poster hash: f9ad8...8ad Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hør med lege. Sånne ting er plagsomt, og av og til kan det behandles ganske problemfritt med medisiner. Kanskje du trenger noen å snakke med når det gjelder de tingene du har opplevd også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå