Kristoffer Møllevik Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 G5 X er Canons beste kompaktkamera til nå.TEST: Canon PowerShot G5 X Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det store salgsargumentet for mange er nok navnet som står på fronten av kameraet. Jeg savner fysiske mål på de forskjellige kameraene i sammenligningtabellen. Hva er fordelene med søker midt på kameraet? Da får man neseavtrykk på skjermen uansett hvilket øye man ønsker å bruke, med søker på venstre hjørne så får man ingen neseavtrykk når man bruker høyre øye. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Kameraet er utstyrt med en relativt stor 1-tomms bildebrikke 1" bildebrikke har en fastsatt størrelse og er ikke større en det, hva med og heller skrive "Kameraet er utstyrt med en 1-tomms bildebrikke som er relativ stor". Finnes det noen kameraer som har en relativ liten 1" sensor ? Endret 19. januar 2016 av Nautica 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det store salgsargumentet for mange er nok navnet som står på fronten av kameraet. Jeg savner fysiske mål på de forskjellige kameraene i sammenligningtabellen. Ja, kunne tenkt meg det samme, størrelse er litt viktig når det er snakk om denne type kamera. AtW Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det store salgsargumentet for mange er nok navnet som står på fronten av kameraet. Jeg savner fysiske mål på de forskjellige kameraene i sammenligningtabellen. Ja, kunne tenkt meg det samme, størrelse er litt viktig når det er snakk om denne type kamera. AtW Sammenlignet med f.eks. Panasonic DMC LX-100, se her (hvor målene også står)... Så er det bare å bytte ut LX-100 med de andre i sammenligningstabellen.... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hvorfor fikk jeg mistanke om at Canon har innledet et design-samarbeide med Lego...? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hvorfor fikk jeg mistanke om at Canon har innledet et design-samarbeide med Lego...? Tja, lego-klossene har begynt og ligne på Canon-kameraer Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hvorfor fikk jeg mistanke om at Canon har innledet et design-samarbeide med Lego...? Tja, lego-klossene har begynt og ligne på Canon-kameraer Nja.... 1 Lenke til kommentar
kapteinaxel Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ville ikke x t10 vært mer naturlig enn x 100s, å sammenligne med? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ville ikke x t10 vært mer naturlig enn x 100s, å sammenligne med? X-T10 er et systemkamera, X100 er et kompaktkamera. Jeg syns kanskje det er mer naturlig å sammenligne et kompaktkamera med et kompaktkamera... 4 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 og nesten ikke et kvekk om videofunksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg