Gå til innhold

IKT Lærelingplass I Bergen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har planer om og skaffe meg læreplass I Bergen, men jeg sliter med og finne bedrifter fordi det er så uoversiktetlig, hvem som tar inn lærlinger og ikke. Jeg har allerde spørt en del bedrifter om de tar inn lærlinger og søkt 1 plass, men lurer på om noen av dere vet et par som jeg kunne ha sjekket ut? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knowit, Statoil, Telenor, UiB/HiB/NHH, BKK? 

Trur det er mange bedrifter som tek inn lærlingar i Bergen og omegn:

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ikt%20l%C3%A6rling%20bergen

Yes da tar jeg og prøver meg der også! Har nå spørt 55 bedrifter alene i Bergen, og 27 av de tar enten ikke inn lærlinger eller har allerede ifra før av. Håper jeg for nap på en av de som jeg ikke har fått svar på ennå.

Lenke til kommentar

Hei var sjølv på klasse tur til fylkeskommunen de har vertfall tatt in lærlinger tidligere men om dette er i praksis enda vet eg ikkje, Men ikkje gå i samme fellen som meg å takke ja til det første tilbudet. Spør hvilke oppgaver du kan forvente deg, oppføllings plan og prøv å komme i kontakt med andere lærlinger som jobber / har jobbet der tidligere. Enkelte bedrifter er NOTORISKE på å utnytte lærlinger og det ender som regel med att lærlingen taper stort på dette. VÆR OBS!!! 

Lenke til kommentar

Knowit, Statoil, Telenor, UiB/HiB/NHH, BKK? 

Trur det er mange bedrifter som tek inn lærlingar i Bergen og omegn:

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ikt%20l%C3%A6rling%20bergen

Knowit har solgt datahall og driftstjenesteleverandørvirksomheten (puh) til noen andre svensker.

Dem holder fortsatt til i Bergen og kaller seg for Candidator Dem har lærlinger fra tid til annen.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...