Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Stillits, - fargerik fink på fòrplassen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Et perfekt fint komponert bilde, med dus fin bakgrunn. Fuglen skarp og fin i fjærdrakta. Gode farger. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, vakker fugl og flott bilde, teknisk godt og velkomponert med fine farger over hele flata. Har til gode å se denne her til lands.. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Et perfekt fint komponert bilde, med dus fin bakgrunn. Fuglen skarp og fin i fjærdrakta. Gode farger. Hei, Helene. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Stillits er en svært vakker fugl, og det er stas når en flokk av disse aktive, sosiale fuglene inntar fòrplassen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, vakker fugl og flott bilde, teknisk godt og velkomponert med fine farger over hele flata. Har til gode å se denne her til lands.. Mvh Oddmund Hei, Oddmund Kjøsnes. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Stillits ble første gang observert tidlig på 1960-tallet i Oslofjordområdet, og er nå utbredt over store deler av Sør-Norge, og er også observert i Narvik-traktene. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Stillitsen var knapt å se i min ungdom, men gledelig nok mer vanlig nå. Vakker fugl, noe du får fram på en utmerket måte her. Fint også med opplysende tekst. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Stillitsen var knapt å se i min ungdom, men gledelig nok mer vanlig nå. Vakker fugl, noe du får fram på en utmerket måte her. Fint også med opplysende tekst. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig kommentar ! Stillitser er fugler som det er en fryd å studere på fòrplassen, - fargerike og omgjengelige som de er ! M v h Albert, Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Sylskarp og flott, og i fin positur Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Sylskarp og flott, og i fin positur Hei, Torhild. Mange takk for hyggelig kommentar ! I den kuldeperioden som nå har "satt seg" på Østlandet, har vi hatt stillitser jevnlig på fòrplassen. M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Nice stillit, european goldfinch, Albert ? Hurray, i saw the sun (#) Best regards Leif ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Nice stillit, european goldfinch, Albert ? Hurray, i saw the sun (#) Best regards Leif ? Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding, og gratulerer så mye med at sola er kommet tilbake ! No livnar det snart i lundar ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Trodde jeg hadde vært her, men finner ikke det skjeggete stygge trynet mitt så da må det være en annen av samme art jeg har sett et sted. Gidder forøvrig ikke å ramse opp alt her hvor det ikke er noe å sette negativfingeren på. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Trodde jeg hadde vært her, men finner ikke det skjeggete stygge trynet mitt så da må det være en annen av samme art jeg har sett et sted. Gidder forøvrig ikke å ramse opp alt her hvor det ikke er noe å sette negativfingeren på. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Ingen av oss hadde vel vunnet skjønnhetskonkurranser, så skjeggete som vi er, - men stygge, - nei, det er vi ikke ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene. Ett nydelig bilde av denne vakre fuglen. Jeg har også hatt besøk av de på brettet mitt, men det er år mellom hver gang. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene. Ett nydelig bilde av denne vakre fuglen. Jeg har også hatt besøk av de på brettet mitt, men det er år mellom hver gang. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Vakkert bilde og en vakker fugl , Fargerik og med masse fine detaljer i fjærdrakten. Flott dus bakgrunn. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Vakkert bilde og en vakker fugl , Fargerik og med masse fine detaljer i fjærdrakten. Flott dus bakgrunn. Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg